  • 11. Data: 2009-11-15 17:12:35
    Temat: Re: Nie na temat, problem z wirusem.
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    news:hdoh4r$aln$1@inews.gazeta.pl...

    > Jeżeli chodzi o tryb awaryjny windows to uruchamia się go podczas rozruchu
    > komputera trzymając wciśnięty zazwyczaj klawisz F8 , a następnie trzeba
    > wybrać z menu odpowiedni tryb rozruchu komputera.

    A tak Jacku, dzieki. To wiem juz od lat, kiedy konczylem szkoly z tym
    zwiazane, ale czas idzie do przodu a ja w branzy juz dawno nie jestem.

    Pozdro.. TK

  • 12. Data: 2009-11-15 17:55:09
    Od: "wolim" <n...@t...pisz>

    Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał

    > Moja znajoma ma identyczny adres z nieznana jej osoba w sieci. Listy tej
    > agentki czyta i zapewne ona tez czyta listy mojej znajomej...

    :)

    To jest niemożliwe.

  • 13. Data: 2009-11-15 17:55:58
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

    > Hmm, dziwna sprawa.
    > Bo to według mnie niemożliwe.
    > Coś nie tak przekazałeś :).
    ciach
    > Generalnie trzeba to doglębni zbadać bo opis nie jest precyzyjny.

    Dzieki za zainteresowanie i sugestie. Otoz wyglada to nastepujaco. Znajoma,
    podobnie jak ja, mamy adresy Emailowe takie:
    n...@o...net
    I moj jak i zapewne jej komputer nie wymaga kazdorazowego wpisywania hasla,
    bo on je pamieta.
    Jesli ja chce zagladnac do swojej skrzynki z innego niz moj kompa to
    oczywiscie musze podac haslo. Obcy komputer to akceptuje i moge czytac co kto
    do mnie napisal.
    Z rok temu moj syn "zalatwil" mi inny adres, i tej naszej znajomej tez:
    n...@h...com
    Zatem mam dwie skrzynki jedna na stary a druga na nowy adres. Ale ludzie do
    mnie pisza na oba adresy i oba dzialaja.
    Ta znajoma tez ma dwa adresy i tez ludzie pisza z tym, ze na ten stary adres
    przychodza listy pisane nie do niej, lecz do nieznanej obcej osoby... I
    znajoma podejrzewa, ze skoro moze czytac listy adresowane do nieznanej jej
    osoby, to ta nieznana osoba zapewne tez moze czytac listy pisane do niej.
    I tyle wiem na ten temat. I tez mysle, ze to jest raczej niemozliwe a jednak
    kilka listow przyszlo. Tresc wskazuje wyraznie, ze to nie do niej byly pisane.
    Pzdr.

  • 14. Data: 2009-11-15 18:03:11
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał w wiadomości

> [...]
    > osoby, to ta nieznana osoba zapewne tez moze czytac listy pisane do niej.

    I Tornad nie dal rady, no niemozliwe - ktos pomylil zwyczaljnie adres i
    pisze do niewlasciwej osoby nie wiedzac o tym, ludzie...

  • 15. Data: 2009-11-15 18:45:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    > Uszanowanie.
    >
    > Drodzy rodacy... :-)

    Dziekuje wszystkim za zainteresowanie, rowniez za brak uwag o
    nietematycznosci grupy. :-)
    Problem narazie znikl po zeskanowaniu zaktualizowanym combofixem w trybie
    awaryjnym rzecz jasna. Drugi dzien sie nic nie dzieje.
    Oczywiscie korzystam z programu antywirusowego i nie pamietam bym co kolwiek
    instalowal nieswiadomie bo nigdy tego nie robie. Antywirus okazal sie
    niewystarczajacy i jakos to dziadostwo sie przedostalo. Mam nadzieje, ze
    poszlo bezpowrotnie.

    Pozdro.. TK

  • 16. Data: 2009-11-15 22:14:00
    Od: "Maniek4" <b...@w...pl>

    Użytkownik "J_K_K" <j...@i...fm> napisał w wiadomości

    > Użytkownik "Maniek4" <b...@w...pl> napisał w wiadomości
    >>
    > Ad-Aware, Spybot, SuperAntiSpyware, CC Cleaner - używasz coś z tego ?
    > Antywirus Ci się aktualizuje na bieżąco (jak Avast! np.) ?

    Avast wlasnie. Aktualizuje sie co dzien, czy tylko aktualizuje, czy ma nowa
    baze to tego nie wiem. Spybota probowalem kiedys pare razy, teraz zdaje mi
    sie ze dziala jakos dlugo i nie mam tyle czasu na interakcje. Combofix
    zaskoczyl mnie pozytywnie, dziesiec minut i po sprawie.

    Pozdro.. TK

  • 17. Data: 2009-11-16 03:13:01
    Od: "Tornad" <t...@o...net>

    > Użytkownik "Tornad" <t...@o...net> napisał

    > To jest niemożliwe.

    Dzieki za opinie. Chyba masz racje, zreszta Stolat napisal identycznie. Sto
    lat za to Wam zycia zycze a reszte poniewierki w niebie.
    Poradze jej aby napisala do nadawcy litow, od ktorego je otrzymala, co by
    adres sprawdzil. Mysle, ze osoba do ktorej (po amerykansku) byly pisane, ich
    nie otrzymala. Zobaczymy czy i co autor tych listow odpisze.
    Pzr. Tornad

  • 18. Data: 2009-11-16 12:08:48
    Od: s_13 <s...@i...pl>

> [...]
    > instalowal nieswiadomie bo nigdy tego nie robie. Antywirus okazal sie
    > niewystarczajacy i jakos to dziadostwo sie przedostalo. Mam nadzieje, ze

    u mnie avast daje radę i nigdy nie było problemów :-)
    u znajomych gdzie dzieciaki często psują system znalazłem inną metodę,
    backup systemu :-)
    bez kombinowania i szukania dziury w całym mam czysty i skonfigurowany
    system w niecałe 10 minut :-)
    nie będę się rozpisywał co i jak bo już i tak NTG, chyba, że ktoś
    chce :-)

    pozdrawiam
    s_13

  • 19. Data: 2009-11-16 13:26:26
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Na dzioeciaki najlepsze są karty backup-owe, któe przywracają system
    automatycznie co określony czas np. raz dziennie, czy raz w tygodniu.
    Instalowanie oprogramowania jest świadome i trzeba podawać podczas
    instalacji hasło. Jeżeli się tego nie zrobi to program jest zainstalowany do
    czasu, wyznaczonego przez backup. Wszystkie instalujace się w tym czasie
    programy zostają automatycznie usunięte.
    Karty montuje się w slotach na płycie głównej.