  • 11. Data: 2022-10-20 13:24:01
    Temat: Re: Nie zabijać listonosza bo zła wiadomość przyniosl
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 20 października 2022 o 11:34:48 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Wed, 19 Oct 2022 08:27:27 -0700 (PDT), w
    > <0...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > Nie baw się w psychologa, bo niewiele nawet z podstaw ogarniasz. I nie tylko
    > psychologii, ale wszystkiego. Masz po prostu zbyt duże deficyty intelektualne.
    Śmieszny jesteś. Uważasz że jak się będziesz na mnie nieudolnie odgrywał to zapaści
    na rynku mieszkaniowym nie będzie.

  • 12. Data: 2022-10-20 14:39:36
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Oct 2022 04:24:01 -0700 (PDT), w
    <b9a34b1f-74e8-404f-976b-0705dfedc17bn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Śmieszny jesteś. Uważasz że jak się będziesz na mnie nieudolnie odgrywał to zapaści
    na rynku mieszkaniowym nie będzie.

    Tu nie ma co się odgrywać, ja po prostu od lat wyśmiewam twoje teoryjki z dupy
    wyjęte i obserwuję jak schizofrenicznie trzymasz się jednej danej i masz klapki
    na oczach. Dupa z ciebie, a nie analityk.

  • 13. Data: 2022-10-20 16:39:01
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 20 października 2022 o 14:40:04 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    > wyjęte i obserwuję jak schizofrenicznie trzymasz się jednej danej i masz klapki
    > na oczach. Dupa z ciebie, a nie analityk.
    Co ci w danych z gusu nie pasuje?

  • 14. Data: 2022-10-20 20:28:59
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Thu, 20 Oct 2022 07:39:01 -0700 (PDT), w
    <e397ea2a-32ef-464d-93f3-f27e8ad9cb0bn@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    zapaści na rynku mieszkaniowym nie będzie.
    > Co ci w danych z gusu nie pasuje?

    Nic. Są bezużyteczne w tej sytuacji.
    Jesteś zbyt ograniczony, by zrozumieć co kształtuję cenę mieszkań.

  • 15. Data: 2022-10-20 21:16:52
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 20 października 2022 o 20:30:01 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
> [...]
    zapaści na rynku mieszkaniowym nie będzie.

    > Nic. Są bezużyteczne w tej sytuacji.
    > Jesteś zbyt ograniczony, by zrozumieć co kształtuję cenę mieszkań.
    To które dane są użyteczne jeśli z gusu są bezuzyteczne? Czyżby kłamali
    przedstawiając dane demograficzne?

  • 16. Data: 2022-10-21 21:41:59
    Od: Pete <n...@n...com>

    > Ostatnio w Andrychowie ceny dużych mieszkań - powyżej 60 mkw., lecą ,,na łeb na
    szyję". Wszystko za sprawą sytuacji makroekonomicznej w jakiej się znaleźliśmy. Duże
    mieszkanie to większe opłaty i trudniej je utrzymać. Rośnie popyt na małe mieszkania
    i kawalerki.
    > Więcej tutaj
    > https://www.mamnewsa.pl/gospodarka/ceny-w-dol-sytuac
    ja-na-rynku-nieruchomosci

    A ci upadli na głowę.
    https://businessinsider.com.pl/twoje-pieniadze/nieru
    chomosci/fundusz-inwestujacy-w-mieszkania-na-wynajem
    -kupil-cale-osiedle-to-przyszlosc/3k5j11d
    --
    Pete

  • 17. Data: 2022-10-21 23:44:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 21 października 2022 o 21:42:02 UTC+2 Pete napisał(a):
> [...]
    chomosci/fundusz-inwestujacy-w-mieszkania-na-wynajem
    -kupil-cale-osiedle-to-przyszlosc/3k5j11d
    Dlaczego mieli upaść na głowę. W funduszach lepsze cwaniaki siedzą. Fundusz jest
    zarobiony jak wziął kasę od frajerów. Uważasz że przekreciarze z funduszu mają kaprys
    pierdolić się z wynajmowaniem,administrowaniem itp? Oni szybką kasę potrzebują
    trzepać jak by znany wszystkim Ferdynand powiedział. A jak sie wypierdola do góry
    kołami to tv pokażą puste kieszenie i powiedzą że piniedzy niema i nie bedzie bo
    wredni Polacy zaczęli umierać i nie ma komu wynająć bo jest za dużo pustych mieszkań
    i ceny najmu są bardzo niskie. A po szybkim sprzedaniu wypłaca zainwestowane
    pieniądze w stosunku za 1dolara 12 centów. Oczywiście od tej operacji też sobie
    prowizje wezmą. Czy już czaisz czacze.

  • 18. Data: 2022-10-22 12:44:44
    Od: "r...@k...pl" <r...@k...pl>

    Fri, 21 Oct 2022 14:44:18 -0700 (PDT), w
    <41126fa7-577f-4d8c-9151-7b98e6dbbc10n@googlegroups.
    com>, Zenek Kapelinder
    <4...@g...com> napisał(-a):

    > Czy już czaisz czacze.

    On znakomicie czai, że jesteś śmieszny ze swoim populizmem.

  • 19. Data: 2022-10-22 13:20:29
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 października 2022 o 12:47:58 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Fri, 21 Oct 2022 14:44:18 -0700 (PDT), w
    > <4...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > On znakomicie czai, że jesteś śmieszny ze swoim populizmem.
    Nie obrazisz mnie. Byle kto mnie nie obrazi.

  • 20. Data: 2022-10-22 17:43:26
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 22 października 2022 o 12:47:58 UTC+2 r...@k...pl napisał(a):
    > Fri, 21 Oct 2022 14:44:18 -0700 (PDT), w
    > <4...@g...com>, Zenek Kapelinder

    > On znakomicie czai, że jesteś śmieszny ze swoim populizmem.
    Ciesz się z tego co masz, jutro będziesz miał mniej
    https://youtu.be/op_nV8whlJ0