  • 21. Data: 2023-08-12 04:57:01
    Temat: Re: Nowa cena gazu.
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 11-08-2023 o 14:27, Lisciasty pisze:

    > Rozumiem że u ciebie rok składa się z wiosny i jesieni? :>

    W pozostałe okresy fizyka się zmienia, czy nie wolno używać klimy do
    grzania

  • 22. Data: 2023-08-12 15:47:30
    Od: Kris <k...@g...com>

    czwartek, 10 sierpnia 2023 o 01:17:04 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
    > Ok. 20 groszy za kilowatogodzine.

    Z mojej ostatnie fucktury cena 1kwh z gazu wychodzi 40gr
    Z ostatniej fucktury za "prąd" 1 kWh wychodzi ok 80 gr

  • 23. Data: 2023-08-12 17:13:41
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2023 o 15:47, Kris pisze:

    > Z mojej ostatnie fucktury cena 1kwh z gazu wychodzi 40gr

    Bo liczyć nie umiesz.
    Z mojej 23 gr.

    > Z ostatniej fucktury za "prąd" 1 kWh wychodzi ok 80 gr

    A z mojej 25.
    W droższej taryfie 55.

    Plus kilkanaście groszy za przesył.

  • 24. Data: 2023-08-12 17:25:23
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 12 sierpnia 2023 o 15:47:32 UTC+2 Kris napisał(a):
    > Z mojej ostatnie fucktury cena 1kwh z gazu wychodzi 40gr
    > Z ostatniej fucktury za "prąd" 1 kWh wychodzi ok 80 gr
    Te 40 groszy to cena przewidywana na następny okres rozliczeniowy czy za poprzedni?
    Ja znalazłem informację dotyczacą czasu przyszłego. W czasie powiedzmy teraźniejszym
    z niewielkim elementem futurystycznym jest tutaj
    https://tge.pl/energia-elektryczna-rdb?dateShow=12-0
    8-2023&dateAction=next
    Sprawdzałem ok. godziny 11 i tabelka była wypełniona na cały dzień. Gdy będzie
    mozliwosc zakupu pradu po cenie chwilowej to gdyby były takie ceny jak w tabelce to
    wczesniej wiedziałem ze trzeba celowac z ładowaniem akumulatorow w godzinach 12-16 a
    najlepiej 14-15.

  • 25. Data: 2023-08-12 17:42:18
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 12 sierpnia 2023 o 17:13:43 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Bo liczyć nie umiesz.
    > Z mojej 23 gr.
    > A z mojej 25.
    > W droższej taryfie 55.
    >
    > Plus kilkanaście groszy za przesył.
    Mijasz się z prawda z tymi kilkunastoma groszami za przesył.
    https://www.google.com/search?client=tablet-android-
    lenovo
    rvo3&sca_esv=556324841&sxsrf=AB5stBjQOPhe7oAaxasqW2O
    ESuSPBCpXsg:1691854340745&q=g11w+ceny+20&tbm=isch&so
    urce=lnms&sa=X&ved=2ahUKEwjqjPfHuNeAAxXx_rsIHd3SCjAQ
    0pQJegQIChAB&biw=1334&bih=800&dpr=1.5#imgrc=3kt7CYl4
    m2i2UM
    Po co to kłamać?

  • 26. Data: 2023-08-12 21:10:53
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 10 August 2023 at 12:34:50 UTC+2, Mateusz Bogusz wrote:
> [...]
    podłogowki I można jebać fotowoltaikę, magazynowanie pradu' czy sprzedaz go do sieci.
    Koszt ogrzewania dobrze ocieplonego przeciętnego domu wyjdzie na poziomie 1800
    złotych* rocznie. 15 złotych dziennie pod warunkiem ze zima bedzie. Bo jak by była
    łagodna to dzienny koszt ogrzdwania na poziomie kosztu jednego lepszego piwa albo
    paczki fajek na cztery dni Przy takim koszcie gazu fotowoltaika z pompa ciepła
    zwracała się będzie 28 lat. W takiej sytuacji fotowoltaika tak ale tylko
    hobbystycznie.
    > "Od 2027 roku i wprowadzenia ETS 2 w życie, osoby ogrzewające swoje
    > gospodarstwa domowe paliwami kopalnymi, czyli węglem lub gazem, będą
    > objęte podatkiem od ogrzewania, a tym samym emitowania gazów
    > cieplarnianych. Opłaty uderzą w aż 8 milionów Polaków."

    Jedynym gazem cieplarnianym na świecie jest para wodna
    z uwagi na wysokie ciepło parowania wody i przemian fazowych.

    CO2 jest gazem życie, pokarmem dla roślin

    Rośliny to pokarm zwierząt i ludzi

    Musimy podwajać emisje CO2 co 5 lat, aby zapobiec Wielkiemu Głodowi w roku 2050

    Stan wiedzy na ten temat jest znany powszechnie od roku 2021 i wcześniej, gdy
    Japończyk Manabe z Uniwersytetu Princeton, otrzymal Nagrodę Nobla za Water Cycle
    \
    czyli obieg wody w atmosferze

    I wie o tym, że CO2 nie jest żadnym gazem cieplarnianym, Antonio, Szef ONZ, wie o tym
    Urszulka, szefowa Komisji Europejskiej, wie o tym każdy naukowiec, badacz,
    meteorolog, dziennikarz

    Ale n iestety ściemniaja i powinni wszyscy zostać pociągnięci do odpowiedzialności
    prawnej i administracyjnej/

    ,., .,.,.,

    Oni żyją w tak deluzyjnych światach,
    ze twierdzą,
    gdy ktoś przesłodzi herbatę, to wystarczy dosypać soli
    i herbata będzie mniej słodka.
    Podsumowując:
    handel emisjami CO2 , prawami do emisji CO2
    jest nielegalny od co najmniej 2021 roku,

    gdyż nauka udowodniła, że CO2 nie jest żadnym gazem cieplarnianym
    a dodatkowo jest bardzo pożyteczny jako pokarm dla roślin
    a rośliny zapewniają retencję wody i obniżają temperayurę powietrza w miastach o 10
    st C
    likwidując efekt Miejskiej Wyspy Ciepła

    w zielonych miastach

    Koszenie traw w miastach w czasie suszy
    to jest zbrodnia przeciwko ludzkości, aby kolejny milion seniorów się udusił,
    oddychając suchym, gorącym powietrzem z parami styropianu , pyłem z opon
    samochodowych i pyłem krzemowym

  • 27. Data: 2023-08-12 21:17:44
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 12 sierpnia 2023 o 17:13:43 UTC+2 Cavallino napisał(a):

    > Bo liczyć nie umiesz.

    Kwota z faktury i ilość zużytych kilowatogodzin.
    Jakąś inną matematykę iprawisdz?

  • 28. Data: 2023-08-12 21:21:40
    Od: Kris <k...@g...com>

    sobota, 12 sierpnia 2023 o 17:25:26 UTC+2 Zenek Kapelinder napisał(a):
    > Te 40 groszy to cena przewidywana na następny okres rozliczeniowy czy za poprzedni?

    To cena z faktury za 23.04- 30.06 wg rzeczywistego zużycia.

  • 29. Data: 2023-08-12 22:59:49
    Od: Kris <k...@g...com>

    .

    > Plus kilkanaście groszy za przesył.
    28 gr NETTO w dziennej, 5 gr netto w nocnej..
    Za kWh.
    Plus opłata stala

  • 30. Data: 2023-08-13 07:38:39
    Od: Cavallino <C...@k...pl>

    W dniu 12-08-2023 o 21:17, Kris pisze:

    > Kwota z faktury i ilość zużytych kilowatogodzin.
    > Jakąś inną matematykę iprawisdz?

    Tak, rozróżniam cenę za prąd, od opłaty za przyłącze.
    Ale ta dyskusja już była i nie mam zamiaru do niej wracać z kimś, kto
    nie potrafi liczyć.
    EOD