  • 11. Data: 2013-01-03 19:24:42
    Temat: Re: Nowe obowiązki związane z ustawą śmieciową ;) - zaczyna się
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    news:kc4hu9$3bu$1@news.task.gda.pl...

    > jakby rządził PIS to by napewno tak anie było :)

    Tylko POJEB myśli od razu PIS.

    Marek

  • 12. Data: 2013-01-03 19:25:22
    Od: "Budyń" <b...@r...pl>

    > to nei jest ani PISowski ani POwski ani nawet SLDowski burdel...
    >
    > To jest Nasz Narodowy Burdel... Prawdziwy Polski Bajzel.

    wynik układu okragłego stołu - obecnie juz chyba nie do ruszenia. Ubeka
    nawet jak sie by próbowało ukarac i odsunąć od koryta to przeciez teraz to
    juz ich dzieci siedzą -a przeciez nie mogą odpowiadac za błedy rodziców. Ale
    korzystac z nachapanych dóbr mogą, jak najbardziej...

    b.

  • 13. Data: 2013-01-03 19:28:30
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    4CX250 wrote:

    > Tylko POJEB myśli od razu PIS.

    Plonk warning...

    ja ciebie nie obrażam.

  • 14. Data: 2013-01-03 19:31:24
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Budyń" <b...@r...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > juz ich dzieci siedzą -a przeciez nie mogą odpowiadac za błedy rodziców.
    > Ale korzystac z nachapanych dóbr mogą, jak najbardziej...

    Powołanie FOZ to była grabierz narodowa. 2mld $$$ wyparowało (zostało
    przelanych na prywatne konta zagraniczne)
    Ówczesny prezes NIK w "niewyjaśnionych okolicznościach" zginął na kilka dni
    przed tym, gdy chciał w sejmie pochwalić się odkrytymi nieprawidłowościami,
    czyli kto i gdzie.
    Zginął jeszcze jeden osobnik też coś wiedzący.

    Marek

  • 15. Data: 2013-01-03 19:32:39
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > Plonk warning...

    Obrażasz. Nie mam z ciotami z PISu nic wspólnego.

    Marek

  • 16. Data: 2013-01-03 19:37:40
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    ++++++++++++++++++++++++++++++++++

    > No to już widać jak fajnie ten CAŁY SYSTEM organizują ;)

    O - sam to dopiero teraz zauważyłem... nie no to super.

    Czyli oni robią system odbierania odpadów wyłącznie z terenów
    prywatnych.

    Czyli jak będzie zasyfiony gminny trawnik, park... las ?
    To już system tego SYSTEM nie obejmie ??? Hmm...

  • 17. Data: 2013-01-03 20:07:28
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > A od kiedy to konsument produkuje śmieci?
    > Swoją drogą plastik to ro produkt z ropy i świetnie się spala w piecu, więc
    > nie wiedzę sensu wywalania go na śmietnik:)

    No niestety... sens poznają niektórzy dopiero, kiedy staną
    nad łóżkiem swojego dziecka leżącego na oddziale onkologicznym.

  • 18. Data: 2013-01-03 20:41:35
    Od: "abn140" <a...@g...com>

    > Pytanie mam zasadnicze - kto jeszcze z tutaj obecnych sie przyzna ze
    > pogłosuje na tych platfusianych bandytów który niszczą ten kraj i nie
    > zamierzaja przestać? :/
    moja wersja lepsza:

    > Pytanie mam zasadnicze - kto jeszcze z tutaj obecnych sie przyzna ze
    > pogłosuje na tych [platfusianych bandytów- skreslic] {socjalistow kolorow
    > wszech - wstawic} który niszczą ten kraj i nie zamierzaja przestać? :/

    im bardziej takie rzeczy czytam tym bardziej zaluje ze korwinn niszczy to co
    stworzyl wespol z wolnosciowcami pod szyldem NP.
    wielu nie glosuje bo boi sie korwina i jego textow.
    szkoda.
    juz wole jego niz socjalizm taki ze to co za jaruzela jawi mi sie jako oaza
    wolnosci wlasnie.
    ps
    pisze w sumie tylko po to by sprawdzic czy ktos zobaczy tego posta z eioaoue
    czy jak to sie tam gowno zwie.....

  • 19. Data: 2013-01-03 20:44:04
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Thu, 3 Jan 2013 18:54:30 +0100, 4CX250 napisał(a):

    (...)

    Opanuj sie. To jest grupa o budownictwie, wiec nalezy trzymac poziom i pion
    ;>

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 20. Data: 2013-01-03 21:06:00
    Od: "Aleksander" <f...@f...fake>

    > Czyli co radzisz o wielki Aleksandrze?
    > Od dzisiaj zapitalamy do pracy na wrotkach i światowy zakaz wydobycia ropy?

    Zapitalać na wrotkach nikt Ci nie karze.

    Ale dokładać swoich 5 groszy do zanieczyszczenia powietrza
    też nie musisz.