eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowanieNowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy › Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    From: heby <h...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Date: Sun, 16 May 2021 12:09:00 +0200

    On 16/05/2021 11:17, Myjk wrote:
    > Czyli kogo, bo jakoś nie widzę? Widzę za to jak ty się miotasz.

    Obejrzyj "prawicowe" środku musowego przykazu, komentarze na facebooku
    itd itp. Od wczoraj ludziom rozpliły się na nowo marzenia.

    Ponadto na tej grupie rozmawia się tradycyjnie o dupie Maryni, nie szeryfuj.

    > Fajnie że masz kryształową kulę odnośnie polityki, ale tu jest grupa
    > budowlana.

    I liczę nma to że albo ustalimy że to wykonalne masowo, albo ustalimy że
    najważniejszy polityk w kraju ma urojenia budowlane.