  • 51. Data: 2021-05-15 17:20:40
    Temat: Re: Nowy ład PIS: dom do 70 m2 bez pozwolenia i kierownika budowy
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Ale to samorządy okradają, nie budżet państwa.

    -----
    > mogliby na poczatek przestać okradać obywatela z 2% w momencie kiedy chce kupić dom
    / mieszkanie.

  • 52. Data: 2021-05-15 17:52:13
    Od: Jacek Maciejewski <j...@g...pl>

    Dnia Sat, 15 May 2021 17:10:40 +0200, heby napisał(a):

    > Ba, fizycy nawet mają na to nazwę: tunelowanie kwantowe.

    Otóż to. Fizyki nikt nie przeskoczy :)
    --
    Jacek
    -I hate haters-

  • 54. Data: 2021-05-15 18:14:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    Ok, myslałem ze ktos pisze ze jej nie widzi :)

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Film powinien zaczynać się od trzęsienia ziemi, potem zaś napiecie

  • 55. Data: 2021-05-15 18:14:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > O nic nie chodzi. Heby tutaj się wkręcił, bo nie do końca rozumie,
    > co się mówi.

    Juz dosłuchałem i juz wiem.
    Kaczynski znowu nieodpowiedzialnie gada głupoty i tyle.

    --
    Pozdrawia... Budzik
    Delikatnie chwytasz, rozchylasz nogi, bierzesz do ust i zaczynasz

  • 53. Data: 2021-05-15 18:14:53
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik ąćęłńóśźż ...@...pl ...

    > Ale to samorządy okradają, nie budżet państwa.

    Ja tam sie nie znam ale od kiedy samorzady tworza prawo krajowe?
    No chyba ze pcc pobierane jest na podstawie prawa lokalnego?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    DZIAŁ KADR PRZYPOMINA PRACOWNIKOM O BADANIACH OKRESOWYCH KRWI I KAŁU

  • 56. Data: 2021-05-15 18:14:54
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > Mnie nie pytaj. Ja bym pewnie nie umiał, ale umiem sobie
    > wyobrazić, że idąc po bandzie i robiąc wszystko samemu - jest to
    > możliwe.

    A, czyli to rozwiazanie dla nielicznych majace rozwiazac problem
    spoleczenstwa.
    To troche tak jak z obnizeniem citu i z kwota wolna od podatku... :)

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 57. Data: 2021-05-15 18:18:17
    Od: Kubuś Puchatek <k...@k...org>

    W dniu 15.05.2021 o 16:59 Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>
    pisze:

    > Użytkownik Marcin N m...@o...pl ...

    > No to pytam: jak?

    Dzień dobry, nazywam się Obajtek...

    Kamil

  • 58. Data: 2021-05-15 18:24:57
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Od katowickiego tow. Gierka.

    -----

  • 59. Data: 2021-05-15 18:47:19
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 May 2021 16:18:24 +0200, Marcin N

    > Ciekawi mnie natomiast, jak długo będziemy czekać na wysyp projektów
    > takich domów. W tej chwili wybór jest bardzo mizerny.

    Etam. 25 projektów tylko między 60-70m2.
    https://www.mgprojekt.com.pl/projekty-malych-domow?p
    owierzchnia_uzytkowa=60_70
    Między 50-60m2 kolejne 11.
    https://www.mgprojekt.com.pl/projekty-malych-domow?p
    owierzchnia_uzytkowa=50_60
    I to tylko jedno biuro projektowe.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 60. Data: 2021-05-15 18:52:21
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Sat, 15 May 2021 16:17:26 +0200, heby

    > Nie za 100 tyś.
    > 100tyś mieszkań.
    > mieszkanie za 100tyś.

    Nic się nie uczysz...

    >Ale my mówimy o tym że PiS stara się rozwiązywać
    > jakieś problemy mieszkaniowe *społeczeństwa*

    Nie, to akurat ty mówisz, bo ja z pewnością nie. Ja tylko zaprzeczyłem
    jakoby z 70m2 miało zostać 64m2 bo trzeba koniecznie mieć na kotłownię --
    gdy ty pojechałeś z polityką.

    --
    Pozdor
    Myjk