  • 191. Data: 2021-05-21 19:32:25
    Temat: Re: Nowy ładPIS:dom do 70 m2 bezpozwoleniai kierownika budowy
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 21 maja 2021 o 14:00:33 UTC+2 Budzik napisał(a):
    > Użytkownik Zenek Kapelinder 4...@g...com ...

    > W granicach 500 tysiecy za 100 metrów w blizniaku.
    > W stanie deweloperskim.
    > --
    > Pozdrawia... Budzik
    > b_ud_zi_k_6_1 na poczta kropka onet kropka pl (adres antyspamowy, usuń także "_")
    > Jak dostać się zdalnie na komputer podłączony do sieci Windows ?
    > Udawaj drukarke.
    Cały myk polega na tym że koszt budowy takich domów jak oglądałeś to maksimum dwa
    tysiące za metr kwadratowy. Mało tutaj się różni tacy nagadali że zbudowali i się
    zmieścili w dwoch tysiącach. Zbudowali chce zarobić 150% tego co wydał. I nagle może
    się okazać że skończyło się babce stanie. Do tego wszyscy co już mają a zwłaszcza
    tacy co mają ale jeszcze niespłacone. Przecena w stosunku do oczekiwań albo chęci
    zarobienia o ponad połowę miła nie jest.

  • 192. Data: 2021-05-21 20:00:01
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Ale nie mając kasy i poręczenia bank nie da tysiąca złotych
    > kredytu. Dlatego oferowane jako wkład własny 100 tysięcy jest
    > takie ważne. Wkład własny to nie to samo co poręcznie nieukowcu. I
    > ma wkład własny z poręczeniem taki związek jak barwa na kurierze z
    > kurwa na barierze.

    Głowne pytanie pozostało bez odpowiedzi. Jestes w stanie odpowiedziec,
    gdzie wyczytałes ze rzad da gwarancje wkładu własnego na kredyt na
    budowe domu czy przerasta to twoje mozliwosci tfu intelektualne?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"

  • 193. Data: 2021-05-21 20:29:50
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > zwłaszcza tacy co mają ale jeszcze niespłacone. Przecena w
    > stosunku do oczekiwań albo chęci zarobienia o ponad połowę miła

    Mozliwe, znam domy w okolicach 100 metrów za które ludzie płacili 300
    tysiecy z małym haczykiem za budowe firmom. Ale to było 2 lata temu.

    Znajomi buduja domy po 200 metrów to licza 600 tysiecy ale do stanu
    finalnego czyli z cała wykonczeniowka.
    Do tego ogrzewanie na PC, troche przylaczy wiec moze sama budowa
    rzeczywiscie około 400.
    Ale znow - zaczynali dobry rok temu.
    Troche sie realia cenowe przez ten rok zmieniły.
    No i wycena per metr maleje, czym wiekszy dom budujesz.

    A ty chciałes budowac 70 metrowy za 100 tysiecy...

    --
    Pozdrawia... Budzik
    które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert

  • 194. Data: 2021-05-22 01:01:36
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 21 maja 2021 o 20:00:03 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > "Jakość wewnętrznego monologu przez całe życie to jest charakter"
    Jak byś się nie chwalił że nie oglądasz TV to byś wiedział.

  • 195. Data: 2021-05-22 01:26:53
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 21 maja 2021 o 20:29:52 UTC+2 Budzik napisał(a):
> [...]
    > Jeżeli skupisz uwagę tylko na własnej racji, wyzwalasz przeciwne ci siły,
    > które mogą cię pokonać. To często popełniana omyłka. Frank Herbert
    Masz mocne argumenty że znajomi ..... W Muratorze napisali że firma produkująca Brdę
    może zrobić ją w rozmiarze do stu metrów kwadratowych i cena prefabrykatów to 75
    tysięcy. Chińczycy za dom z prefabrykatów chcą tysiąc za metr. Firma w Polsce co ma
    drukarkę do domów wycenia według Muratora metr kwadratowy na 900 złotych.

  • 196. Data: 2021-05-22 02:26:49
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

    > Jak byś się nie chwalił że nie oglądasz TV to byś wiedział.

    To moze dasz jakiegoś linka do tej informacji?
    Czy jest tak ukryta ze nikt o tym nie pisze i tylko w TV która
    ogladasz, mowili?

    --
    Pozdrawia... Budzik
    "No bo jest tak: ludzie dzielą się na trzy grupy: tych, którzy umieją

  • 197. Data: 2021-05-22 02:26:51
    Od: Budzik <b...@p...o.n.e.t.pl.nie.spam.oj>

> [...]
    > z prefabrykatów chcą tysiąc za metr. Firma w Polsce co ma drukarkę
    > do domów wycenia według Muratora metr kwadratowy na 900 złotych.

    To tylko anegdoty.
    Najwazniejsze sa twoje informacje o brdzie, chinczykach i drukowaniu
    domów.

    Trzymam kciuki i prosze tylko o jakąs finalna date kiedy bedziemy mogli
    zweryfikowac ze twoje przepowiednie znowu okazały sie bzdurami.

    --
    Pozdrawia... Budzik

  • 198. Data: 2021-05-22 09:20:57
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sun, 16 May 2021 19:12:07 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Prezesina wyraźnie wyjasnił, że dom da się postawić za 100tys. O

    No teraz nadinterpretujesz "być może". Onanizowanie się przez cały
    wątek interpretacją wypowiedzi opartej na "być może" jako "da się"
    jest niepoważne, daj spokój.

    --
    Marek

  • 199. Data: 2021-05-22 11:00:24
    Od: heby <h...@p...onet.pl>

    On 22/05/2021 09:20, Marek wrote:
    > No teraz nadinterpretujesz "być może". Onanizowanie się przez cały wątek
    > interpretacją wypowiedzi opartej na "być może" jako "da się" jest
    > niepoważne, daj spokój.

    Jest ważne. Ten koleś decyduje o fianansach państwa. Gdyby to mówił
    jakiś pierdoła na usenecie, było by to nieistotne.

  • 200. Data: 2021-05-22 13:29:47
    Od: Marek <f...@f...com>

    On Sat, 22 May 2021 11:00:24 +0200, heby <h...@p...onet.pl> wrote:
    > Jest ważne. Ten koleś decyduje o fianansach państwa. Gdyby to mówił
    > jakiś pierdoła na usenecie, było by to nieistotne.

    Ostatnio byłeś w śpiączce czy w więźniu? Nie zauważyłeś, że polityk
    jest od obiecywania mniejszych lub większych bzdur suwerenowi? Akurat
    ta wypowiedź to ta z tych mniejszych bzdur bo na swoją obronę użył
    przypuszczenia "być może", szkoda czasu.
    Nie jest ważne co może obiecać lub przypuszczać bo i tak zrobią co
    będą chcieli a suweren ich i tak poprze.

    --
    Marek