  • 261. Data: 2015-01-02 23:28:01
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > A ja nie. Mnie tam nie bylo.

    no tak. przecież Kościół przeprosił.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 262. Data: 2015-01-02 23:28:02
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 13:33, Maciek pisze:
    > Ależ zmartwychwstania są jak najbardziej możliwe i występują nawet dziś.
    > Ostatnio mieliśmy przecież sprawę babci, która przeleżała ileś godzin w
    > kostnicy, po stwierdzeniu przez lekarkę śmierci, po czy opuściła ją
    > jednak żywa. Podstawowa różnica polega na tym, że ci zmartwychwstali
    > ludzie dalej funkcjonują w społeczeństwie. Tymczasem w przypadku Jezusa
    > nastąpiło zmartwychwstanie i natychmiastowe zniknięcie w czeluściach
    > niebios, a następnie pojawienie się w widzeniach wybranych i raczej
    Już nie piernicz o widzeniach bo Jezus kazał Tomaszowi wkładać palce w
    jego rany, czyli istniał i można go było dotknąć.

    > będących pod wpływem ideologii ludzi. Swoją drogą, skoro to dusza jest
    > nieśmiertelna, po co było to całe zmartwychwstanie, skoro ciało nie
    > wędruje do nieba?
    A skąd wiesz?

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 263. Data: 2015-01-02 23:28:26
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    > Mylisz się, Jezus powiedział

    nie. ty wierzysz, że powiedział

  • 264. Data: 2015-01-02 23:32:48
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 20:49, masti pisze:

    > tak twierdzą jego wyznawcy w książce spisanej wiele lat po tym
    > wydarzeniu
    A co mieli prowadzić zapiski na bieżąco? zapominasz że to byli prości
    ludzie niepiśmienni którzy przekazywali sobie historię, dopiero jak
    dotarła do piśmiennych to została spisana, wszyscy autorzy bibli byli
    wykształconymi ludźmi a że każdy słyszał inne opowieści to i inne
    spisał, stąd ewangelie się różnią.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 265. Data: 2015-01-02 23:35:16
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    > Już nie piernicz o widzeniach bo Jezus kazał Tomaszowi wkładać palce w
    > jego rany, czyli istniał i można go było dotknąć.

    a skąd wiesz?

  • 266. Data: 2015-01-02 23:37:45
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    )
    > Ale jakie dowody? Właśnie o to chodzi, że dowodów żadnych nie ma. Są
    > tzw. przekazy, które można by chyba bardziej traktować jako legendy, a
    > jeszcze nie słyszałem, żeby ktoś legendy uważał za jakieś dowody.
    > Wszystko sprowadza się do tego, że to jest WIARA, więc dopuszcza się
    > jako "dowody" informacje zupełnie niedorzeczne.
    Taak? a co powiesz o cudzie z Gwadelupy czy o tym co wydarzyło/pokazało
    się chyba w portugalii albo hiszpanii trzem dziewczynkom.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 267. Data: 2015-01-02 23:41:45
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 23:03, Maniek4 pisze:

    > A ja nie. Mnie tam nie bylo.

    A co powiesz na temat grzechu pierworodnego?
    Wszak jesteś nim obarczony, a przecież Ciebie tam nie było.
    A niby dlaczego wg KK Maryja jest jedynym człowiekiem wolnym od tego
    grzechu?
    Poza tym po co cały ten cyrk z jej "wiatropylnością"?

    Widzisz do jakich absurdów doprowadza doktryna KK.

  • 268. Data: 2015-01-02 23:48:57
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-02 o 23:15, janusz_k pisze:

    > Noo żebyś się nie zdziwił jak ci kiedyś postawią minaret, albo twoje
    > dzieci, tylko wtedy już będzie za późno, bo islam w przeciwieństwie do
    > chrześcijan nie toleruje niewiernych.

    Bzdura. Islam tak samo jak Kościół Katolicki głosi miłość do innych.
    Ale dokładnie tak samo jak i Katolicy, wyznawcy tejże wiary wypaczają
    doktryny.

  • 269. Data: 2015-01-02 23:51:46
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 23:03:33 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:

    > Źródła różne podają że wymordowali ludność na sporym kontynencie. Dla
    > porównania.
    >
    > W czasie II Wojny Światowej zginął co siódmy Polak. Wojna w Wietnamie.
    >
    > Zginął co czwarty Wietnamczyk.
    >

    > Było dawno, podaj ilu teraz chrześcijan ginie na świecie za wiarę.
    >

    > --
    > Pozdr
    >
    > Janusz_K

    Jedna kobieta mówi do drugiej ze jej mąż zginął w Oświęcimiu. jak to możliwe mówi
    druga, taki porządny i sumienny człowiek. Przeziębił się jak mial wartę na wieżyczce,
    dostał zapalenia płuc i umarł. Mniej więcej taki jest sens tego co napisałeś.
    Dyskusja w tym wątku poszła w stronę " jak dużo ludzi kiedyś zamordowali katolicy" a
    nie ilu z nich teraz ginie. Sugerujesz że kiedyś znali przyszłość i mordowali w
    odwecie za zdarzenia jakie będą miały miejsce 500 lat później??

  • 270. Data: 2015-01-03 01:12:46
    Od: k...@g...com

    W dniu piątek, 2 stycznia 2015 23:37:49 UTC+1 użytkownik janusz_k napisał:
> [...]
    > Taak? a co powiesz o cudzie z Gwadelupy czy o tym co wydarzyło/pokazało
    > się chyba w portugalii albo hiszpanii trzem dziewczynkom.

    Powiem ze to lipa, taka sama jak z rozmnożeniem chleba, chodzeniem po wodzie itd. A
    co powiesz o cudzie jaki ma miejsce co roku w Hiszpanii czy Portugalii. Mają takie
    cuś z okienkiem i za szybką jest krew Jezusa. I ta krew jest w stanie stałym. Jak
    ludzie przez rok byli porządni to zdarza się cud i jak ksiądz kiwa tym czymś to krew
    się upłynnia. Poważni naukowcy prosili żeby dali to do zbadania. W życiu, to relikwia
    itp. To cwaniaki użyli metody podobnej do tej jaką badają że jakaś gwiazda to z
    czegoś jest zrobiona a jakaś planeta ma atmosferę z czegoś innego. Poszli i cichaczem
    laserem na relikwię i za chwilę wiedzieli ze tam chlorek żelazowy. W odpowiednim
    stężeniu ma takie właściwości ze jak długo nie jest ruszany to gęstnieje a jak
    poruszać to robi się płynny. Jak oszukują z jednym to dlaczego mieli by nie oszukać z
    innym?