  • 371. Data: 2015-01-04 00:04:55
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-03 o 23:49, Maciek pisze:
    > Dyskusja jest durna, bo trudno dyskutować z kimś kto nie widzi, że
    > religia katolicka jest pełna tak wielu sprzeczności, że samym jej
    > funkcjonariuszom ciężko się chyba w tym wszystkim połapać, że o
    > wyznawcach nie wspomnę.

    Takie sobie przyjales zalozenia.

    Pozdro.. TK

  • 372. Data: 2015-01-04 00:06:03
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 00:04, k...@g...com pisze:
> [...]
    żyć i malować, pracować na poczcie albo w sklepie. Umarłby ze starości. W ramach
    wolnej woli wybrał inną drogę. Wywołał krwawą wojnę w której walczył cały Świat. Żeby
    mógł pójść inną drogą ktoś musiał mu ją stworzyć, wręcz perfekcyjnie zaplanować.
    Musiał na przykład stworzyć kilka tysięcy lat wcześniej Żydów bo bez nich holokaust
    nie miałby sensu. Jeśli ktoś wierzy we wszechmocnego boga Boga to musi taki aspekt że
    wszystko co się dzieje jest zaplanowane przyjąć jako pewnik. A pseudo wolna wola
    pozwala wybrać jedną z wcześniej przez boga Boga zaplanowanych dróg.

    > Nie. Wykazałem że wolna wola w jaką wierzą wyznawcy boga Boga to bzdura.

    Tyle, ze Zydzi juz byli.

    Pozdro.. TK

  • 373. Data: 2015-01-04 00:07:40
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Mysle, ze troche przesadzasz z forma. Natomiast obrona granic jest jak
    > najbardziej dopuszczalna.

    staniesz i wypniesz pierś? Bo zabijać wroga nie wolno.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 374. Data: 2015-01-04 00:08:15
    Od: masti <g...@t...hell>

    Ghost wrote:

    > Użytkownik "masti" napisał w wiadomości grup

    > Ja nie, ty jesteś, skoro bycie Polakiem, czyni cie winnym mordowania Żydów,
    > to bycie mężczyzną automatycznie czyni cie winnym bicia żon.

    widocznie nie skoro Ciebie nie czyni

  • 375. Data: 2015-01-04 00:10:23
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 11:51, Budyń pisze:
    > ty sobie wymyslasz to co ci do teorii pasuje - kosciółsie co najwyzej domaga
    sprawiedliwosci

    Bzdura. Kościół po prostu walczył z komunizmem, a teraz, kiedy już nie
    ma komunizmu walczy z "wiatrakami", bo walka jest wpisana w KK.
    KK nie może wydobyć oręża to walczy teraz polityką i obelgami.

    > - fakt ze to by nie było miłe dla komuchów -ale naszym zadaniem nie jest im robic
    dobrze.

    To przestańcie pieprzyć o miłosierdziu i miłości do innych.

    > Ja sie zgodze ze komuna to była zła

    A ja dostrzegam jej wady i zalety, tak samo jak dostrzegam wady i zalety
    Kościoła Katolickiego.

    > , jaruzel

    Tu wychodzi na wierzch Twoje chamstwo.
    Kolego, nazwiska piszemy z dużej litery i ich nie zniekształcamy.

    > ostałnie rozliczony - a gdzie tu jest nienawisc?

    Rozliczony, a z czego?
    Z tego, że uchronił Polskę przed wymordowaniem połowy narodu, będąc
    świadomym, że wielu w szczególności katolickich oszołomów będzie go
    chciało powiesić, nie dając nawet możliwości wyjaśnienia?
    Kto robił pikiety pod oknami jego domu?
    Kto rzucał wyzwiskami?
    Kto wybijał kamieniami okna?
    Katole!
    Banda oszołomów!

    > Gdybys był łaskaw przemyślec temat długofalowo pod kątem polskiej racji stanu to
    bys zmienił zdanie.

    Na szczęście nie mam wypranego i zdegenerowanego mózgu tym co głosi
    "radio, które ma ryja".
    Dzięki temu nie robi na mnie wrażenia homoseksualista, Żyd, Muzułmanin
    czy Katolik, pod warunkiem, że nie narusza mojej wolności fizycznej i
    wyznania.

  • 376. Data: 2015-01-04 00:21:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 00:10, Uzytkownik pisze:

    > To przestańcie pieprzyć o miłosierdziu i miłości do innych.

    Sugerujesz, ze nie mamy prawa krytykowac zla?

    > A ja dostrzegam jej wady i zalety, tak samo jak dostrzegam wady i zalety
    > Kościoła Katolickiego.

    Krotko mowiac, gdyby komuna byla dobra i nieutopijna to trwala by nadal
    i byla jedynym slusznym porzadkiem. Cos jednak nie wyszlo i tak nie
    jest. Dlaczego to chetnie wytlumacze. Ekonomia to moj ulubiony konik.

    > Tu wychodzi na wierzch Twoje chamstwo.
    > Kolego, nazwiska piszemy z dużej litery i ich nie zniekształcamy.

    > Rozliczony, a z czego?
    > Z tego, że uchronił Polskę przed wymordowaniem połowy narodu,

    Wybacz, ale to Twoja wiara, bo dokumentow potwierdzajacych to jednak nie ma.

> [...]
    > świadomym, że wielu w szczególności katolickich oszołomów będzie go
    > chciało powiesić, nie dając nawet możliwości wyjaśnienia?

    Pewnie ci ktorzy stracili prace i przesiedzieli kawalek zycia w wiezieniu.

    > Na szczęście nie mam wypranego i zdegenerowanego mózgu tym co głosi
    > "radio, które ma ryja".

    A nazwy z szacunku nie piszemy bez znieksztalcen i wielka litera? :-)

    > Dzięki temu nie robi na mnie wrażenia homoseksualista, Żyd, Muzułmanin
    > czy Katolik, pod warunkiem, że nie narusza mojej wolności fizycznej i
    > wyznania.

    No wiesz, to zbyt proste. Pedofila tez moze cos ogranicza.

    Pozdro.. TK

  • 377. Data: 2015-01-04 00:23:09
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 00:07, masti pisze:

    > staniesz i wypniesz pierś? Bo zabijać wroga nie wolno.

    Najezdzce wolno. Tak samo jak mozesz bronic swojego zycia, rodziny i domu.

    Pozdro.. TK

  • 378. Data: 2015-01-04 00:24:19
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    > staniesz i wypniesz pierś? Bo zabijać wroga nie wolno.
    Niby nie wolno, ale można. POD PEWNYMI WARUNKAMI :->

    Maciek

  • 379. Data: 2015-01-04 00:24:56
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-03 o 11:15, Budyń pisze:
    > mysle ze intencją manka było co innego - sa pewne pokusy z których katolikowi nie
    wolno skorzystac, a inny moze i to zrobi. To czasem utrudnia życie - cos jak "podpisz
    lewy kwit", pod groźba utraty pracy...

    Problem jest w tym, że KK nie ogranicza się do narzucania swoich wymagań
    tylko do swoich wyznawców, ale domaga się przestrzegania przez całe
    społeczeństwo.
    Tobie i Mańkowi to nie przeszkadza, ale przeszkadza to reszcie
    społeczeństw tego niezwiązanego z KK, a i wielu Katolikom także.

    > Złym sa ludzie ulegający grzechowi -ja też. Tyle ze staram sie nie ulegać, i staram
    sie być lepszym - z całą świadomoscią ułomnej ludzkiej natury.

    No widzisz, a ja nie mam tych problemów, które masz Ty, bo Ty jesteś
    zniewolony doktryną KK.
    Twierdzisz, że nikt Cię do niczego nie zmusza. Otóż nie jest to prawdą.
    Ty wierzysz, ze to jest Twój wybór, ale jesteś w błędzie, bo sobie nie
    zdajesz, że zostałeś "wprogramowany".
    I tu w pełni się zgadzam się z Kogutkiem, któy pisze na temat
    "wprogramowania".

    > jesli chodzi o ksiezy to ja mam wymagania wieksze od innych -ale
    > oczwiscie tacy sie zdarzają. I zeby była jasna sprawa - to media
    > fałszują sprawe. Procent ksiezy pedofili i innych przestępców jest
    > znacznie mniejszy niz wsród innych zawodów. Ale to w mediach nie
    > przejdzie zeby to napisac.

    Bo problem polega na tym, że przez setki lat w społeczeństwie wyrobiło
    się przekonanie, że ksiądz jest półbogiem.

    > jesli wymysliłesz ze ukradne wiecej dzieki temu ze jestem katolem (bo wiara,
    usprawiedliwienie itp) to jestes w głebokim lesie - i nic nie zrozumiałeś...

    Ja sobie niczego nie wymyśliłem, ani też sobie nie wyobrażam. Piszę
    tylko o tym co widziałem.

  • 380. Data: 2015-01-04 00:27:52
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 00:06:03 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    wola pozwala wybrać jedną z wcześniej przez boga Boga zaplanowanych dróg.

    Musieli być bo inaczej nie dało by się stworzyć kilka tysięcy lat później
    alternatywnej drogi dla Hitlera. Czy w związku z tym Hitler trafi do piekła.
    Oczywiście ze nie bo realizował jedną z dróg stworzonych przez boga Boga. Jak by bóg
    Bóg chcial żeby nie było holokaustu na Żydach to Hitler mógłby się urodzić jako
    dziewczynka. I umrzeć przy pierwszym porodzie. Ale wtedy Żydzi byli by niepotrzebni i
    nie miał by kto religii stworzyć.