  • 441. Data: 2015-01-04 23:09:58
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2015-01-04 o 22:15, Maciek pisze:
    > Był kolaborantem - współpracował z okupantem, trzymając krótko za twarz
    > część narodu próbującą odsunąć go od władzy. Po upadku komuny powinien
    > wisieć. Francuzi jakoś nie mieli wątpliwości i rząd Vichy, który
    > przecież także bohatersko ratował część swoich obywateli przed rzezią, a
    > przy okazji wydawał okupantom na śmierć inną część, został po wojnie
    > osądzony i część jego polityków skazana na karę śmierci, czy więzienie.

    Wybacz, ale nie masz pojęcia o tym kim był i co robił Jaruzelski, a
    swoje przekonania opierasz tylko na fałszywych opiniach krzykaczy.

  • 442. Data: 2015-01-04 23:16:01
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj a raczej żal dupę ściska
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 23:05:12 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Tak samo nie wiem, ze jej nie ma.

    > Czas generalnie jest domena wszechswiata. Ma tez ciekawa wlasciwosc, ze
    > nie jest wartoscia stala, co znaczy, ze nie w kazdym miejscu plynie tak
    > samo. Zgodnie z teoria wielkiego wybuchu czas jak reszta znanych
    > wymiarow powstal po wielkim wybuchu. Hawking mowi, ze nie bylo czasu,
    > wiec Bog nie mialby czasu by go stworzyc. Skoro nie bylo czasu to jak
    > powstal wszechswiat? Dzis z jakims prawodpodobienstwem zaklada sie, ze
    > powstal po wybuchu osobowosci. Tak wiele wiemy, a jednak ciagle nie da
> [...]

    To tak jak istnienia różowych jednorożców.

  • 443. Data: 2015-01-04 23:16:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 12:37, Winiecki pisze:

    > Za te wycieczki funkcjonariuszy na misje i za rozszerzanie strefy władzy Franciszka
    > trzeba zapłacić. Płacą za to wierzący i niewierzący w formie podatku
    > ściąganego przez państwo i przekazywanego lokalnej klice watykańskiej.

    Nawet Ergie napisal jak to jest z tym podatkiem. Ale dalej wolisz
    nap..lac, wiec nie stresuj sie. Ja dawno temu przekonalem sie, ze
    sredniowiecza z mozgu uwazajacego sie za nowoczesny nie da sie wyrzucic.
    Ostatecznie znalazles swoje powody by byc przeciw i tak sobie zyj z
    krucjata na czole. Na drazenie nauki widac juz za pozno.

    Pozdro.. TK

  • 444. Data: 2015-01-04 23:24:02
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 11:48, Uzytkownik pisze:

    > To dlaczego KK nie szanuje woli większości?
    > Przecież większość zadeklarowanych Katolików nie uznaje wielu
    > narzucanych przez księży zasad.
    > Tylko nieliczna garstka wierzy bezgranicznie w słuszność tego co mówią
    > księża.

    Jednak wielu zastanawia sie jak to jest. Nauka nie potrafi wykluczyc
    istnienia Boga, wiec czemu mamy nie wierzyc?

    > Rzecz w tym, że wielu Katolików tego nie chce, ale musi.

    Jaja jakies. To nie sredniowiecze. Kazdy robi co chce.

    > ROTFL
    > Ileż to razy pozwoliłeś sobie na tą krytykę wprost w jego oczy, zamiast
    > krytykować za plecami?
    > Myślę, że zero, bo tak czynią prawie wszyscy Katolicy.

    A zobacz ilu tu jest papierowych katolikow. Zadn z nich nie zechcial sie
    wypisac ze statystyk, a tak ich boli. Nie uwazasz, ze to smieszne?

    > Co masz na myśli?

    Nic konkretnego. Problemy moga pojawic sie na doslownie kazdej
    plaszczyznie. Ale pewnie niepotrzebnie pozwolilem sobie na analize.
    Uznajmy, ze tego nie bylo.

    Pozdro.. TK

  • 445. Data: 2015-01-04 23:26:00
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 19:55, Uzytkownik pisze:

    > Znam takich co są skurwielami, złodziejami, oszustami, oczerniają i
    > pomawiają innych, a każdej niedzieli i święta przyjmują komunię.
    > Ba...., nawet takich, którzy nieźle mi dali popalić tworząc na mój temat
    > kłamliwe plotki, a zapieprzali do kościoła codziennie.
    > Ot prosta taktyka: narobić zła, wyspowiadać się, pomodlić i po sprawie i
    > kolejną noc można już spokojnie przespać.

    Wlasie nie mozna. Jest cos takiego jak zal za grzechy, postanowienie
    poprawy i naprawienie tego co sie spieprzylo. Skoro tego nie wiedza to
    nie sa katolicy i tyle.

    Pozdro.. TK

  • 446. Data: 2015-01-04 23:27:43
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 22:21, masti pisze:

    > znam. A Ty znasz?

    Mnie nie pytaj. Skoro wiesz dlaczego utopil to po co mnie pytasz?

    > A znasz swoją śwętą księgę? czy tylko fragmenty?

    Do czego zmierzasz?

    Pozdro.. TK

  • 447. Data: 2015-01-04 23:30:33
    Od: k...@g...com

    W dniu niedziela, 4 stycznia 2015 23:24:03 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    >
    > Nic konkretnego. Problemy moga pojawic sie na doslownie kazdej
    > plaszczyznie. Ale pewnie niepotrzebnie pozwolilem sobie na analize.

    Która to niezależna od religii nauka zajmuje się bogami? Nie ma takiej nauki.

  • 448. Data: 2015-01-04 23:32:07
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 19:25, Uzytkownik pisze:

> [...]
    > przejął bank..
    > Jak sądzisz dlaczego?
    > Bo został oszukany przez klientów, którzy mu nie zapłacili za wykonaną
    > robotę i materiały, które zamontował.
    > Nie, nie był partaczem. W swojej dziedzinie jest wyjątkowo dobrym
    > fachowcem.
    > Tymi klientami były siostry zakonne, które w ten sposób okazały miłość
    > do bliźniego.
    > Same zaś prowadzą szkołę dla dzieci bogaczy z wysokim czesnym. Nie
    > zarabiają tylko i wyłącznie na swoje utrzymanie, ale "robią kasiorę".

    I ja mam to oceniac? W zyciu nie wezme nic za pewnik tylko dlatego, ze
    ktos tak mowi. A jesli to prawda to sa jeszcze sady. Na gangsterow jest
    jeszcze prawo stanowione na ziemi.

    > Skąd ta pewność, że to bzdet?
    > Skąd pewność, że Twój Bóg nie jest bzdetem?

    Narazie nikt nie udowodnil, ze to bzdety. Probowalem naukowo, ale
    chetnych brak. Ciagle tylko inkwizycja, podatki i krzyz w sejmie. Niech
    ktos mi wreszcie pokaze, ze Boga nie ma.

    Pozdro.. TK

  • 449. Data: 2015-01-04 23:33:24
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 20:58, Maciek pisze:
    > A to ładne jest. Ja mam historyjkę taką bardziej przyziemną: ot
    > chłopakowi umarł ojciec, matki nie było stać na czesne, to go siostry
    > wywaliły w środku semestru do rejonówki. Dla porównania prywatna
    > podstawówka świecka bezpłatnie trzymała dziewczynkę w podobnej sytuacji
    > do końca roku szkolnego, a nie wiem czy i dalej nie, bo końca historii
    > nie znam.

    Ja za to slyszalem, ze policjant wzial lapowke.

    Pozdro.. TK

  • 450. Data: 2015-01-04 23:35:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Wlasie nie mozna. Jest cos takiego jak zal za grzechy, postanowienie
    > poprawy i naprawienie tego co sie spieprzylo. Skoro tego nie wiedza to
    > nie sa katolicy i tyle.

    uwielbiam to podejście. Skoro nie zachowują się jak katolicy to nimi nie
    sa. Więc katolicy są czyści jak łza.
    Tylko zapomniałeś zauważyć, że wtedy nie da się już mówić o 95% katolikó
    w Polsce :)

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?