  • 501. Data: 2015-01-05 14:44:45
    Temat: Re: Nowy świecki zwyczaj
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-04 o 23:40, masti pisze:
    > Maniek4 wrote:
    >

    >> Co dowodzi, ze Boga nie ma?
    >
    > a co dowodzi, że jest?

    Napisana historia.
    Ale to nie dla Ciebie, bo nie zrodlo historyczne mimo iz fakty swiadcza
    inaczej. Problem jest tylko taki, ze specjalnie dla Ciebie nie wyszla
    jeszcze wersja DVD potwierdzona notarialnie.

    Pozdro.. TK

  • 502. Data: 2015-01-05 14:50:23
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 09:30, Uzytkownik pisze:

    > Zatem doszliśmy do sedna.
    > Wiara opiera się tylko na wierze w coś, kogoś, a nie na niepodważalnych
    > dowodach, których nie sposób obalić, ani też udowodnić niewiernym jej
    > słuszności.
    > Skoro nie ma niepodważalnych dowodów i jest to tylko kwestia wiary to
    > równie dobrze można wierzyć w "latającego potwora spaghetti" i

    Jest wiele przekazow dowodzacych istnienia Boga. Co z tego jak i tak nie
    wierzysz.

> [...]
    > przekonań religijnych.
    > Wiele osób twierdzi, że wyznawcy Jehowy są natrętni, ale oni zawsze
    > pytają czy chcesz o tym z nimi porozmawiać.
    > W przeciwieństwie do nich Katolicy narzucają się w telewizji publicznej,
    > drą się publicznie w czasie procesji i pielgrzymek, stawiają krzyże,
    > kapliczki i ołtarze gdzie popadnie, próbują zawłaszczyć przestrzeń
    > publiczną i zmuszają do oddawania im czci. Nie potrafią uszanować praw
    > innych.
    > Nie dziw się więc, że wielu ludzi dostrzegając to, próbuje się bronić.

    Najbardziej podoba mi sie to zawlaszczenie przestrzeni publicznej.
    Duzo zdrowka w nowym roku.

    Pozdro.. TK

  • 503. Data: 2015-01-05 14:51:49
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 14:40:56 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > To juz zostalo napisane wiele wiekow temu, ale Ty nie wierzysz. Skoro to
    > zabobony to udowodnij, ze to co napisane nie jest prawda. Ja nie
    > potrzebuje udowadniac tego co juz jest.
    >
    > Pozdro.. TK

    Wykazałem z wolną wolą ze religia rozmija się z rzeczywistością. Oczywiście możesz
    tego nie zauważać.

  • 504. Data: 2015-01-05 14:54:05
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 14:44:47 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

> [...]
    > inaczej. Problem jest tylko taki, ze specjalnie dla Ciebie nie wyszla
    > jeszcze wersja DVD potwierdzona notarialnie.

    O królewnie Śnieżce też jest napisana historia. To że coś jest napisane nie znaczy że
    jest prawdą.

  • 505. Data: 2015-01-05 15:14:16
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 14:54, k...@g...com pisze:

    > O królewnie Śnieżce też jest napisana historia. To że coś jest napisane nie znaczy
    że jest prawdą.

    Mozna bez konca?
    Mozna

    Pozdro.. TK

  • 506. Data: 2015-01-05 15:59:47
    Od: k...@g...com

    W dniu poniedziałek, 5 stycznia 2015 15:14:16 UTC+1 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Mozna bez konca?
    > Mozna
    >
    > Pozdro.. TK

    W sprawie formalnej. Temat jest o kominiarzach wyłudzających kasę. Powinien już dawno
    odejść do lamusa. Ktoś trochę go zmodernizował i zrobiło się ponad 500 wpisów, co
    daje mi w tej chwili tegoroczne mistrzostwo w zakładaniu popularnych tematów.
    Dobrowolnie wziąłeś udział w dyskusji. W każdej chwili możesz się z niej wycofać. Ale
    jeśli nie byłeś w stanie obronić swoich racji to wycofujesz się jako przegrany. Jak
    dotąd nikt Cie nie obraża ani się z Ciebie nie wyśmiewa. Nie możesz mieć do nikogo
    pretensji że potrafi lepiej niż Ty bronić własnych racji.

  • 507. Data: 2015-01-05 16:22:08
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2015-01-05 o 15:59, k...@g...com pisze:

> [...]
    jeśli nie byłeś w stanie obronić swoich racji to wycofujesz się jako przegrany.

    Przegrany? Mi to wisi. Dyskusja chyba nie byla turniejem. Kto chcial ten
    zrozumial, a kto nie pozostal przy swoim zdaniu.

    >Jak dotąd nikt Cie nie obraża ani się z Ciebie nie wyśmiewa. Nie możesz mieć do
    nikogo pretensji że potrafi lepiej niż Ty bronić własnych racji.

    Nie, nikt mnie nie obrazil i tak powinno byc. Tylko nie wiem o co chodzi
    z obrona racji. Przeciez wiadomo bylo od poczatku, ze wszyscy pozostana
    przy swoich stanowiskach. Jak zawsze.

    Pozdro.. TK

  • 508. Data: 2015-01-05 16:24:20
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > To robi sie nudne. Probujecie zapedzic mnie do naroznika wszelkimi
    > sposobami.

    faktycznie. strasznie cię molestujemy cytowaniem Biblii.

    twierdzisz, że Biblia kłamie?
    Papierowy katolik.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 509. Data: 2015-01-05 16:25:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Maniek4 wrote:

    > Jest wiele przekazow dowodzacych istnienia Boga. Co z tego jak i tak nie
    > wierzysz.

    jakby były dowodami to nie trzeba by było wierzyć.

  • 510. Data: 2015-01-05 16:54:24
    Od: Maciek <m...@n...pl>

    W dniu 2015-01-05 o 11:30, Maniek4 pisze:
    > Oj wiesz, gdybys jednak poza jadem zaczal troche myslec, albo z
    > wnioskowaniem bylbys mniej tendencyjny to dyskusja bylaby konstruktywna.
    > Sugerujesz moze idiotyzm w stylu, ze wroga to tylko z wlasnego
    > terytorium sie wygania i dalej nie idzie? Nie przeprowadza nalotow,
    > dywersji? Po rozbiorach w ogole nie bylo panstwa polskiego, wiec mieli
    > siedziec cicho?
    > Mimo, ze pewnie byscie chcieli wpedzic nas w ciemnogrod to jakos tak
    > odwrotnie wychodzi.
    A od kiedy to Jezus wspominał o państwie polskim (czy jakimkolwiek
    innym)? Zdaje się, że on nauczał, że ludzie mają się miłować, a nie
    miłować w obrębie państwa, które przy okazji powinno przeprowadzać
    naloty i czynić dywersję wrogom. Zwróć uwagę, że Jezus w ogóle nie
    walczył w władzą, wręcz poddał się jej nakazom, dał się skazać itd.
    Siedział cicho. Niebywałe, nie?
    Gdybyś zaczął trochę myśleć, to może doszedłbyś do wniosku, że cały ten
    bełkot o zabijaniu w obronie własnej, to wymysł późniejszych pokoleń,
    żeby dostosować prawa boskie do rzeczywistości ludzkiej.

    PS: Zakładam, że dopuszczasz aborcję ze wskazań medycznych (zagrożenie
    zdrowia, czy życia matki) - wszak to zabijanie w obronie własnej.

    Maciek