    From: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    Date: Sun, 30 Mar 2014 10:37:21 +0200
    <o...@l...harvard.local> <lgra8b$9np$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgsa95$ik$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgspls$9ag$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lgul8k$hpr$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lh0kdo$hj$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lh1i6d$ruu$1@speranza.aioe.org>
    <53349854$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh31ps$8ic$1@news.task.gda.pl>
    <53356521$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh3rts$ek1$8@news.task.gda.pl> <o...@l...harvard.local>
    <lh449a$tsr$1@speranza.aioe.org>
    <5335e174$0$2244$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh4qh8$r4q$1@speranza.aioe.org>
    <53366992$0$2360$65785112@news.neostrada.pl>

    uzytkownik wrote:

    > Co to znaczy proste?
    > Przecież cywilizacje mogły się rozwijać w różnych kierunkach. To, że
    > jakaś cywilizacja nie zbudowała "ajfona" nie oznacza, że była prosta.

    > Jakie ślady?
    > Niewiele rzeczy opiera się erozji i biodegradacji, a rozwinięte
    > społeczeństwa dążą do ekologii, która jest niczym innym jak sztucznie
    > przyspieszoną biodegradacją.

    No i były takie super rozwinięte i zajmowały sie budową kretyńskich budowli
    z wielkich głazów które to budowle niczemu nie służą.

    > Ale też nie można zaprzeczać, ze istniały rozwinięte cywilizacje, choć
    > inne niż nasza.

    Nie można też zaprzeczyć że kiedyś dawno temy istniały krasnoludki czy
    elfy...

    ale to nie jest naukowe wnioskowanie tylko wnioskowanie religijne.

    Skoro twierdzisz że nie ma krasnoludków to udowodnij ze ich nie ma, a jak
    nie potrafisz to znaczy ze istnieją.

    Aby wysunąć hipotezę trzeba mieć jakieś podstawy, hipotezy nei można wysunąć
    a bo mi sie tak wymyśliło albo bo mocno w to wierzę.