    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: [OT]Re: Bojlery nierdzewne, - co to warte?
    <o...@l...harvard.local> <lgra8b$9np$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgsa95$ik$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lgspls$9ag$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lgul8k$hpr$1@news.task.gda.pl>
    <o...@l...harvard.local> <lh0kdo$hj$1@speranza.aioe.org>
    <o...@l...harvard.local> <lh1i6d$ruu$1@speranza.aioe.org>
    <53349854$0$2156$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh31ps$8ic$1@news.task.gda.pl>
    <53356521$0$2358$65785112@news.neostrada.pl>
    <lh3rts$ek1$8@news.task.gda.pl> <o...@l...harvard.local>
    <o...@l...mshome.net> <lh8laf$uv9$1@news.task.gda.pl>
    Date: Sun, 30 Mar 2014 11:33:19 +0200
    From: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl>

    W dniu 30.03.2014 o 10:40 Marek Dyjor <m...@p...onet.pl> pisze:

    > wybacz ale bredzisz... to sa zwykłe brednie...
    >
    > napisz jeszcze ze za ukrywaniem prawdziwych dowodów stoją reptalianie i
    > możemy zamknąć dyskusję przenoszac ja na grupę z zakresu psychiatrii
    > klinicznej.

    Odnieś się treści mojego postu, napisz, że tu "mówisz bzdury bo już od
    dawna wiadomo, że...", "to nie jest prawdą bo tu i tu odkryto ...", "to są
    brednie bo już od 50 lat wiadomo, że..."
    Ja na tym skorzystam, bo dowiem się nowych rzeczy i być może zmienię
    zdanie, inni też skorzystają bo wyprostujesz moją bzdurną teorię i nie
    będę nikomu mącił w głowie.
    Jeśli napisałem coś co Cię obraża - daj mi szansę i wskaż gdzie.
    Jeśli uważasz mnie za jełopa - nie czytaj moich postów, ja się podpisuję
    zawsze tak samo.
    Pisanie "brednie", "bzdury" bez żadnego argumentu (na zasadzie "co ten
    debil wypisuje, przecież JA WIEM LEPIEJ") nie przystaje do dorosłego
    człowieka podpisującego się na grupie imieniem i nazwiskiem.
    Napisałem trzy długie posty, podałem konkretne linki, napisałem jakie mam
    wątpliwości - ani razu się do tego nie odniosłeś.

    TG