  • 21. Data: 2017-04-04 19:51:15
    Temat: Re: [OT] Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 04.04.2017 18:30, Akarm pisze:

> [...]
    ami-sex-krzeslo-i6302253302.html

    > Szlag mnie trafia, kiedy spotykam się z aż takim nieuctwem.
    > Co to za wymysł, skąd takie zakute łby wykombinowały wyraz "pufa"?

    Wyluzuj. Prof. Miodek objaśnia takie rzeczy jednym słowem: uzus.

  • 22. Data: 2017-04-04 21:01:26
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-04 o 19:51, collie pisze:

    > Wyluzuj. Prof. Miodek objaśnia takie rzeczy jednym słowem: uzus.

    Hehe, naprawdę sądzisz, że każdy matoł ma swój indywidualny uzus?
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 23. Data: 2017-04-05 10:37:14
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 04.04.2017 21:01, Akarm pisze:

    > Hehe, naprawdę sądzisz, że każdy matoł ma swój indywidualny uzus?

    Poproś kogoś by Ci wytłumaczył prostymi żołnierskimi słowy, co znaczy
    zagraniczne słowo "uzus". Może Ci się przy okazji trawienie poprawi i nie
    będziesz po domu latał z filologiczną sraczką.

  • 24. Data: 2017-04-05 15:36:32
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-05 o 10:37, collie pisze:

    > Poproś kogoś by Ci wytłumaczył prostymi żołnierskimi słowy, co znaczy
    > zagraniczne słowo "uzus". Może Ci się przy okazji trawienie poprawi i nie
    > będziesz po domu latał z filologiczną sraczką.

    Może spróbuję inaczej: czy uzusem nazywasz używanie konkretnej formy
    przez jakiegoś nieuka? Może tym razem zrozumiesz.

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 25. Data: 2018-07-24 08:53:02
    Temat: Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
    Od: Jacek <k...@a...com>

    W dniu 02.04.2017 o 22:40, Akarm pisze:
    > Wiadomo że każdy człowiek kiedy się rozbiera, to rzuca wszystko na
    > krzesło. Jeśli jest dobrze wychowany, oczywiście. :)
    > Pomijam fakt, że para skarpet powinna składać się z trzech sztuk.
    > Ale moja żona ma trochę inne podejście do wykorzystywania krzesła przeze
    > mnie. Być może nie jestem pierwszy z takim problemem, może już ktoś
    > tutaj to przećwiczył i zmienił krzesło na inny, co najmniej tak samo
    > funkcjonalny mebel. Czy na ubrania może być coś funkcjonalniejszego od
    > krzesła? Będę wdzięczny za wszelkie podpowiedzi i opinie praktyków.

    Jako praktyk odpowiem tak:
    jeżeli należycie wypełniasz obowiązki małżeńskie, to żona przymknie oko
    na wieszanie ciuchów byle gdzie ;-)
    Druga sprawa to kwestia nazewnictwa. Moja żona na przykład dostawała
    wścieklizny, jak widziała, że czyszczę zęby paskiem z folii zamiast
    nitką dentystyczną. Jak jej wytłumaczyłem, że jest to folia dentystyczna
    - dała spokój.
    Jacek