  • 11. Data: 2017-04-03 15:19:46
    Temat: Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Akarm pisze:

    > Rzecz w tym, że żona chce krzesła mieć w stołowym. Wszystkie.

    Ciekawe, czy ma też ma osobisty pogląd na miejsce przetrzymywania
    w domu stołów. Wszystkich.

    > przydałoby się żeby coś czasami w sypialni stało.

    A co do tego, to nie powinno być żadnych wątpliwości!

    Jarek

    --
    Pan zaś spluwa żółtawo, smarka w palce bez chustki
    I na krzesło "stół" mówi, a na stół mówi "stoł",

  • 12. Data: 2017-04-03 15:22:30
    Od: FEniks <x...@p...fm>

    > A co do tego, to nie powinno być żadnych wątpliwości!

    Pewnie ta trzecia noga do trzeciej skarpetki.
    LOL

    Ewa

  • 13. Data: 2017-04-03 21:02:14
    Od: Adam <a...@p...onet.pl>

    > Jest mebel służący do zdejmowania butów, oficerek tak zwanych. Nazywa
    > się "wydra". Przy czyszczeniu także pomocny. A w księżowskim meblunku
    > faktycznie istnieją też specjalne przeznaczone do nocnego zawieszenia
    > sutanny.

    On miał przede wszystkim cywilne meble, uratowane z jakichś
    wyszabrowanych dworków. Chłopi często używali je na opał albo jako
    choćby kurniki czy koryta :(

    Natomiast strój kapłański stary (przed Soborem Watykańskim I i reformą)
    składał się z wielu jeszcze innych części. I rzeczywiście, widywałem też
    dziwne (z naszego dzisiejszego punktu widzenia) meble.

    --
    Pozdrawiam.

    Adam

  • 14. Data: 2017-04-03 21:24:47
    Od: wowa <w...@g...pl>

    > W dniu 2017-04-03 o 14:02, Adam pisze:

    > Rzecz w tym, że żona chce krzesła mieć w stołowym. Wszystkie.
    > Właśnie o to jej idzie, żebym żadnego nie wnosił do sypialni.
    > Jakoś nie przekonuje jej kiedy mówię, że przydałoby się żeby coś czasami w
    > sypialni stało.

    Kup krzesło i postaw w sypialni, jak wyniesie kup następne. Dużą macie
    jadalnie?
    Wojtek

  • 15. Data: 2017-04-03 22:36:43
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-03 o 21:24, wowa pisze:

    > Kup krzesło i postaw w sypialni, jak wyniesie kup następne. Dużą macie
    > jadalnie?

    :)
    No właśnie, cały czas piszę o tym, że żona nie chce krzesła w sypialni.
    Uważa, że krzesła służą do czegoś innego. Ja i tak się już cudownie
    jakoś przemieniłem, ciuchy rzucam na krzesło. Powinna to doceniać,
    prawda? A tu jeszcze zrzędzenie, ech...

    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 16. Data: 2017-04-04 17:57:39
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2017-04-02 23:16, obywatel Jarosław Sokołowski uprzejmie donosi:
    > Akarm, zanim się rozebrał, rzucił te słowa na grupę:

    > Może nam się wydawać, że dzisiejszy świat jest strasznie skomplikowany,
    > bo mamy te wszystkie komputery, smartfony, internety, usenety. A kiedyś,
    > to panie wszystko było proste. Otóż nie. Kiedyś ludzie mieli specjalny
    > mebel, służący do celu opisanego wyżej. Wyglądał on mniej więcej tak:
    >
    > https://artseries.pl/userdata/gfx/361fd21a447d746a6d
    2d4c00dc53d716.jpg

    Jest wciąż, co najwyżej się trochę uprościło:
    http://www.ikea.com/pl/pl/catalog/products/70298907/

  • 17. Data: 2017-04-04 18:11:36
    Od: Qrczak <q...@q...pl>

    Dnia 2017-04-03 22:36, obywatel Akarm uprzejmie donosi:

    > :)
    > No właśnie, cały czas piszę o tym, że żona nie chce krzesła w sypialni.

    Zaskocz ją, np. tak:
    http://www.popularne.pl/wp-content/uploads/2014/10/3
    47.jpg

    > Uważa, że krzesła służą do czegoś innego.

    A łóżko tylko do spania?

    > Ja i tak się już cudownie
    > jakoś przemieniłem, ciuchy rzucam na krzesło. Powinna to doceniać,
    > prawda? A tu jeszcze zrzędzenie, ech...

    Zacznij rzucać na podłogę.

  • 18. Data: 2017-04-04 18:15:47
    Od: collie <c...@v...pl>

    W dniu 03.04.2017 22:36, Akarm pisze:

    > No właśnie, cały czas piszę o tym, że żona nie chce krzesła w sypialni.
    > Uważa, że krzesła służą do czegoś innego.

    I słusznie, że nie chce w sypialni krzesła. Stołowego. W sypialni powinno
    być krzesło sypialniane. Które służy rzeczywiście do czegoś innego. Niźli
    stołowe. O, na ten przykład takie:

    http://allegro.pl/fotel-erotyczny-czarna-pufa-z-pask
    ami-sex-krzeslo-i6302253302.html

  • 19. Data: 2017-04-04 18:30:49
    Temat: [OT] Re: Co zamiast krzesła na ubranie?
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-04 o 18:15, collie pisze:

    > http://allegro.pl/fotel-erotyczny-czarna-pufa-z-pask
    ami-sex-krzeslo-i6302253302.html

    Szlag mnie trafia, kiedy spotykam się z aż takim nieuctwem.
    Co to za wymysł, skąd takie zakute łby wykombinowały wyraz "pufa"?

    I już nie muszę radia z ryjem słuchać, ciśnienie mi się podniosło. ;)
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl

  • 20. Data: 2017-04-04 18:37:40
    Od: Akarm <a...@w...pl>

    W dniu 2017-04-04 o 18:11, Qrczak pisze:

    > Zacznij rzucać na podłogę.

    Znowu? Wrócić do normalności? ;)
    No, nie wiem...
    Przecież chwalę się, że zdecydowałem się na spory wysiłek i od pewnego
    czasu rzucam na krzesło.
    Ale muszę się bliżej przyjrzeć konstrukcji, którą proponuje IKEA. Dzięki
    za link.
    --
    Akarm
    http://www.bykomstop.avx.pl