  • 11. Data: 2021-08-31 17:26:03
    Temat: Re: Kładziesz papier toaletowy na desce sedesowej? Nigdy tego nie rób
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2021-08-31 o 08:24, Janusz pisze:
    > W dniu 2021-08-30 o 22:17, Irokez pisze:

    > Mam tak samo, a bez blokady reklam wp się nie da czytać no i te klik
    > bajtowe tytuły "będą nowe książki z historii pisać" czy "fotowoltaika to
    > przeżytek" itd itp.

    oj tam, lekkie to jeszcze
    tak teraz wpadłem tam w dział 'Biznes' i
    "Dom Jordana. Nie do wiary, co jest w środku. Zdjęcia porażają"

    cyk, zamknąłem WP.

    cóż, era tekstów z "pokazała za dużo" się skończyła, wskakują nowe
    klepane teksty "na potęgę" (nie wiem którą), które "musisz" przeczytać
    aby dowiedzieć się "TO" bo inaczej "nie uwierzysz" albo dowiesz się że
    "cały czas robiłeś TO źle", a najlepiej "natychmiast TO wyrzuć". Aha, i
    zawsze czytaj co pisze "ekspert".

    Próbowałem gdzieś poszukać jakichś artykułów psychiatrów, którzy by
    wyjaśnili co kieruje osobami piszącymi takie teksty na portalu strikte
    informacyjnym (albo przynajmniej w działach informacyjnych). Ale nie
    znalazłem. Coś tam sobie próbuję wytłumaczyć, ale nie wiem jakie to ma
    podłoże, jak daleko może się posunąć osoba pisząca takie teksty w stronę
    upadku portalu, i gdzie jest ta granica że takie teksty coś dają
    pozytywnego w wizerunku i w ogólnym rozrachunku. Bo chyba nie jestem
    jedyną osobą która sobie odpuściła w ogóle odwiedziny wupe. Onet,
    wybiórczo wybieram newsy, czytając często tematy z linków http, które w
    większości przypadków pisze jednak ktoś "normalny" (czyli się da napisać
    temat aby szanować czytelnika). Artykuły mają często za to fajne.

    zdrówko

    --
    Irokez

  • 12. Data: 2021-08-31 18:39:10
    Od: ddddddddddddd <d...@f...pl>

    W dniu 31.08.2021 o 14:58, Kubuś Puchatek pisze:

    > Thunderbird domyślnie nie ogarnia cytowania, czy to tobie się nie chce?

    to kogutkowi się nie chce, a ja nie będę po nim poprawiał

  • 13. Data: 2021-08-31 19:02:34
    Od: Janusz <j...@o...pl>

    W dniu 2021-08-31 o 17:26, Irokez pisze:

    > oj tam, lekkie to jeszcze
    > tak teraz wpadłem tam w dział 'Biznes' i
    > "Dom Jordana. Nie do wiary, co jest w środku. Zdjęcia porażają"
    >
    > cyk, zamknąłem WP.
    :)

> [...]
    > aby dowiedzieć się "TO" bo inaczej "nie uwierzysz" albo dowiesz się że
    > "cały czas robiłeś TO źle", a najlepiej "natychmiast TO wyrzuć". Aha, i
    Mam podobnie, najugorsze że samo czytanie tytułu czy linka do strony nie
    pomaga, musisz otworzyć 'artykuł' żeby gdzieś w połowie wyłuskać to
    jedno właściwe zdanie i zamknąć to. Czytam wp tylko dla komentarzy bo
    tylko tam zostały chociaż ostatnio i ich się już nie da czytać bo
    wszystkie na jedno kopyto, ma się wrażenie że sami foliarze tam piszą.

> [...]
    > podłoże, jak daleko może się posunąć osoba pisząca takie teksty w stronę
    > upadku portalu, i gdzie jest ta granica że takie teksty coś dają

    A potem widzisz jak się chwalą wzrostem wpływów i człowieka krew zalewa.

> [...]
    > większości przypadków pisze jednak ktoś "normalny" (czyli się da napisać
    > temat aby szanować czytelnika). Artykuły mają często za to fajne.
    Tak to prawda,też czytam.
    Paradoksem jest że o otoczeniu i tym co się dzieje u nas najwięcej się
    można dowiedzieć na portalu satyrycznym joemonster :)

    > zdrówko
    Także :)

    --
    Janusz