  • 151. Data: 2012-12-09 11:37:57
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: Art <i...@I...Ili>

    W dniu 2012-12-09 11:06, quent pisze:
    > Użytkownik "Art" napisał w wiadomości grup
    >
    > A tak konkretnie to umiałbyś coś napisać?
    > Dopisz może jeszcze, która partia wg Ciebie to prawica. Ciekawy jestem.

    Jeżeli gość broniący SBeków, TW, przyjaciel Paligłupa, ramię w ramię
    maszerujący z Bulem Komunoruskim 11.11 jest dla Ciebie uosobieniem
    prawicy to czas abyś gruntownie przeanalizował genezę niektórych ruchów
    politycznych w Polsce, bo ktoś Ciebie robi okrutnie w tzw. chuja.

  • 152. Data: 2012-12-09 11:39:48
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Użytkownik "Art" napisał w wiadomości grup
    >
    > A tak konkretnie to umiałbyś coś napisać?

    Jeszcze raz
    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2009/01/16/wodowani
    e-i-brak-wodowania/
    Pacjent, ewidentnie.

  • 153. Data: 2012-12-09 11:51:31
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Art" <i...@I...Ili> napisał w wiadomości

> [...]
    > to czas abyś gruntownie przeanalizował genezę niektórych ruchów
    > politycznych w Polsce, bo ktoś Ciebie robi okrutnie w tzw. chuja.

    Co za brednie. To właśnie z Korwina zrobiono przygłupa w mediach bo od
    poczatku ciągle powtarza że SBeków i całą bandę czworga
    pogoni i pozamyka w więzieniach. Korwin to jedyny cżłowiek który nie brał
    udziału w tzw. nocnej zmianie. A nocna zmiana to kto? Esbeki, rudy, pawlak i
    reszta swołoczy która witała się wtedy słowami "zdrastwujtie"

    Marek

  • 154. Data: 2012-12-09 11:58:17
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Dalej nic konkretnie ale nie liczyłem też na nic po takim przygłupim wpisie.
    No i kto to wg Ciebie ta prawica też się nie dowiemy.

  • 155. Data: 2012-12-09 12:28:43
    Od: Art <i...@I...Ili>

    W dniu 2012-12-09 11:51, 4CX250 pisze:
    > U?ytkownik "Art" <i...@I...Ili> napisa? w wiadomo?ci

    > Co za brednie. To w?a?nie z Korwina zrobiono przyg?upa w mediach bo od
    > poczatku ci?gle powtarza ?e SBek?w i ca?? band? czworga
    > pogoni i pozamyka w wi?zieniach. Korwin to jedyny c??owiek kt?ry nie bra?
    > udzia?u w tzw. nocnej zmianie. A nocna zmiana to kto? Esbeki, rudy, pawlak i
    > reszta swo?oczy kt?ra wita?a si? wtedy s?owami "zdrastwujtie"
    >
    > Marek

    Jest znacząca różnica między tym co mówi, a tym co robi. I to go
    zdradza. Takich zawodników na prawej stronie było całe multum, pamiętasz
    tych przygłupów z KPN Moczulskiego i jego zięcia? To są ludzie
    podstawieni aby kanalizować /ooo jakiś akcent budowlany! :-)/ nastroje
    społeczeństwa. Oni ujawniają się w kluczowych momentach historii.
    Ostatni przykład działań Twojego idola to przystąpienie do redakcji
    "Uważam Rze" kiedy 95 % dziennikarzy opuściło Hajdarowicza.

  • 156. Data: 2012-12-09 13:26:56
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Dalej nic konkretnie ale nie liczyłem też na nic po takim przygłupim
    > wpisie.

    Zgadza sie, ten wpis na blogu korwina bardzo przyglupi jest.

  • 157. Data: 2012-12-09 15:36:02
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 09 Dec 2012 11:51:31 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > U?ytkownik "Art" <i...@I...Ili> napisa? w wiadomo?ci

    > Co za brednie. To w?a?nie z Korwina zrobiono przyg?upa

    JKM już wyjaśnił dlaczego zarąbał forsę z kasy partii?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 158. Data: 2012-12-09 21:01:11
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    > Ale wiesz, ze poludniowcy ze smieciami obchodza sie o wiele gorzej niz my?

    Nie wiem, ale tak sobie pomyslalem, ze nikomuby sie nie chcialo. :-)

    Pozdro.. TK

  • 159. Data: 2012-12-09 23:12:36
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > JKM już wyjaśnił dlaczego zarąbał forsę z kasy partii?

    Ty też zarąbałeś. A teraz tłumacz się że tak nie było.

    Marek

  • 160. Data: 2012-12-10 00:31:21
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sun, 09 Dec 2012 23:12:36 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci
    >
    > Ty te? zar?ba?e?. A teraz t?umacz sie ?e tak nie by?o.

    a po co mam sie tłumaczyć? To nie na mnie donosi skarbnik