  • 141. Data: 2012-12-08 18:11:31
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybaczą
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    news:50c33ba2$1@news.home.net.pl...
    > Również mam mu wiele do zarzucenia w kwestii marketingu politycznego.
    > Niepotrzebnie porusza często trzeciorzędne ale trudne tematy, którymi
    > zraża do siebie niezdecydowanych. Media bardzo chętnie podchwytują takie
    > wypowiedzi i przedstawiają je wyrwane z kontekstu aby jeszcze bardziej
    > podkręcić temat.
    > Jednak w kwestii gospodarki, konstrukcji i roli państwa (co jest
    > najważniejsze) słusznie prawi i zamiast marudzić jaki to JKM jest zły
    > lepiej popierać go w tym co robi.
    > Ewentualnie można spróbować zrobić to lepiej ;-)

    Dokładnie! O to własnie chodzi.

    Marek

  • 142. Data: 2012-12-08 18:24:51
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    > bo go wszyscy mają za wiekszego pajaca niż kaczorka.

    Na zlecenie każdego można wsadzić do wariatkowa.

  • 143. Data: 2012-12-08 20:20:22
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 8 Dec 2012 18:10:24 +0100, 4CX250 napisał(a):

    > Bo wy wszyscy utożsamiacie ugrupowania z ich przywódcami.
    > Jak PIS to kaczor, jak PO to rudy, jak SLD to kwas.

    Sam wymieniles mazwisko, nie ugrupowanie...

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 144. Data: 2012-12-08 20:27:15
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Adams" <n...@n...pl> napisał w wiadomości

    > Prywatnie glosuje na JKM, czesto pierdoli
    > trzy po trzy ale przynajmniej
    > nie klamie i nie udaje kogos innego niz jest, trzeba

    I klamie i udaje.

    http://korwin-mikke.blog.onet.pl/2009/01/16/wodowani
    e-i-brak-wodowania/

  • 145. Data: 2012-12-08 21:31:22
    Od: "4CX250" <tarnusmtv@poćta.łonet.pl>

    Użytkownik "Maciek" <d...@p...onet.pl> napisał w wiadomości

    > Sam wymieniles mazwisko, nie ugrupowanie...

    Bo JKM to co innego, Wystarczy powiedzieć JKM i już wiadomo. Ten czlowiek w
    odróżnieniu do absolutnie całej reszty bandy nie zmienia partii w zależności
    od wyborów i sytuacji politycznej.

    Marek

  • 146. Data: 2012-12-08 21:57:34
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

    Użytkownik "/// Kaszpir ///" <b...@a...pl> napisał w wiadomości

    > Ano mogą , tyle że nikt tego nie sprawdza i tu jest problem ...
    >
    > Zapewne jakby jeden , drugi dostał karę finansową (dotkliwą) to od razu by
    > podpisał umowę ...
    >
    > Tak samo Ci sfilmowani w lasach co podrzucają śmieci , jakby przyszedł
    > mandacik np. 5000zł to nawet papierka od cukierka by nie wywalili by w
    > lesie ...
    >
    > Niestety stwierdzam z przykrością że jesteśmy krajem kombinatorów ,
    > cwaniaków i niestety jedynie wysokie i nieuchronne kary na nas działają
    > motywująco ...

    He :-)
    Niestety to jestesmy krajem biedakow, a wprowadzane co raz nowsze przepisy
    nie zblizaja nas do bagactwa.
    Gdyby w Polsce srednia krajowa byla na poziomie upadajacej o ironio Grecji,
    to komu chcialoby sie wozic ze smieciami, nawet do lasu?
    Prawda jest taka, ze zarabiamy relatywnie gowniane pieniadze to i cztery
    dychy miesiecznie robi sie duzo. Polityka niestety idzie calkowicie w druga
    strone.

    Pozdro.. TK

  • 147. Data: 2012-12-08 22:47:01
    Od: "quent" <x...@x...com>

    .net...
    > Sam wymieniles mazwisko, nie ugrupowanie...

    A jest w ogóle w PL jakiś inny *znany* polityk reprezentujący środowisko
    wolnorynkowe? ;-)
    JKM to po prostu postać pomnikowa w tym kontekście.
    Z tym, że mnie osobiście jest obojętne KTO w PL wprowadzi wolny rynek. Może
    to być choćby SLD ;-)

  • 148. Data: 2012-12-09 00:09:45
    Od: Art <i...@I...Ili>

    W dniu 2012-12-08 21:31, 4CX250 pisze
    > Bo JKM to co innego, Wystarczy powiedzie? JKM i ju? wiadomo. Ten czlowiek w
    > odr?nieniu do absolutnie ca?ej reszty bandy nie zmienia partii w zale?no?ci
    > od wybor?w i sytuacji politycznej.
    >
    > Marek

    Z szacunkiem... ale Korwin to ani prawica ani lewica... to pacjent...

  • 149. Data: 2012-12-09 08:54:17
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Gdyby w Polsce srednia krajowa byla na poziomie upadajacej o ironio
    > Grecji, to komu chcialoby sie wozic ze smieciami, nawet do lasu?

    Ale wiesz, ze poludniowcy ze smieciami obchodza sie o wiele gorzej niz my?

  • 150. Data: 2012-12-09 11:06:23
    Od: "quent" <x...@x...com>

    Użytkownik "Art" napisał w wiadomości grup
    > Z szacunkiem... ale Korwin to ani prawica ani lewica... to pacjent...

    A tak konkretnie to umiałbyś coś napisać?
    Dopisz może jeszcze, która partia wg Ciebie to prawica. Ciekawy jestem.