  • 171. Data: 2012-12-10 23:19:44
    Temat: Re: [OT] - Wyborcy wam tego nie wybacz?
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Mon, 10 Dec 2012 22:47:21 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

    > U?ytkownik "masti" <g...@t...hell> napisa? w wiadomo?ci

    > Najpierw mi udowodnij ?e Korwin zar?ba? jakie? dutki.

    co mam udowadniać? Informacja od skarbnika partii wystarczy?
    http://nczas.com/wiadomosci/polska/jkm-7-x-nadzwycza
    jny-konwent-knp-w-warszawie/
    http://www.ruchwolnosci.org/index.php/2012/09/pomowi
    enia-wobec-bylego-skarbnika-kongresu-nowej-prawicy/

    czy może to, że jest to jego n-ta partia?

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 172. Data: 2012-12-11 08:24:54
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > co mam udowadniać? Informacja od skarbnika partii wystarczy?
    > http://nczas.com/wiadomosci/polska/jkm-7-x-nadzwycza
    jny-konwent-knp-w-warszawie/

    W liście skarbnika nie ma słowa o tym, ze Mikke ukradł pieniądze.
    Ale!
    Nawet jak w jakikolwiek sposób złamał prawo, to niech go pociągną do
    odpowiedzialności.
    Co jednak nie zmienia faktu, że JMK ma rację, mówiąc o gospodarce, o tym co
    należy robić aby osiągnąć wzrost gosp. itd, itp.
    Szkoda, że jest zaledwie kilka znanych osób w pl, które mają podobne poglądy
    na gospodarkę jak JKM.

    Na marginesie - Rostowski wyprowadza miliardy pod szyldem walki w globciem -
    to jest wałek - dlaczego nie drzesz szat?

  • 173. Data: 2012-12-11 08:52:06
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

> [...]
    jny-konwent-knp-w-warszawie/
    > http://www.ruchwolnosci.org/index.php/2012/09/pomowi
    enia-wobec-bylego-skarbnika-kongresu-nowej-prawicy/

    No i co? Ja też sobie jakiś list napiszę o tym że wisisz pieniądze w kole
    gospodyń wiejskich i puszczę w obieg.
    Ty mi podaj link gdzie ja poczytam jakiś wyrok sądu w tej sprawie albo
    chociaż by o założonej sprawie.
    Tak to sobie możesz te rewelacje wyssane z palca agenturalnego wsadzić wiesz
    gdzie...

    Marek

  • 174. Data: 2012-12-11 08:53:08
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > Na marginesie - Rostowski wyprowadza miliardy pod szyldem walki w
    > globciem - to jest wałek - dlaczego nie drzesz szat?

    Bo godzi to w jego czosnkowe interesy.

    Marek

  • 175. Data: 2012-12-11 09:59:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    > Szkoda, że jest zaledwie kilka znanych osób w pl, które mają podobne
    > poglądy na gospodarkę jak JKM.

    Ale nie pracuja na lotniskach, niestety, stad katatastrofy.

  • 176. Data: 2012-12-11 11:27:50
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Tue, 11 Dec 2012 08:52:06 +0100 osobnik zwany 4CX250
    napisał:

> [...]
    >
    > No i co? Ja też sobie jakiś list napiszę o tym że wisisz pieniądze w
    > kole gospodyń wiejskich i puszczę w obieg.

    jasne, skarbnik partii jest z koła gospodyń wiejskich.

> [...]
    > sprawie.
    > Tak to sobie możesz te rewelacje wyssane z palca agenturalnego wsadzić

    to wyjaśnij czemu ciągle zmienia partie?

  • 177. Data: 2012-12-11 11:37:31
    Od: "4CX250" <t...@p...ornet.pl>

    > to wyjaśnij czemu ciągle zmienia partie?

    Nie odwracaj kota ogonem. Numer sprawy i sąd który to prowadził mi podaj
    albo chociaż jakąkolwiek informację że zgłoszono to do prokuratury. Jeżeli
    nie zgłoszono a ty coś wiesz (tak twierdzisz przynajmniej) to wiedz że
    ukrywanie informacji o przestępstwie jest karalne.

    Marek

  • 178. Data: 2012-12-11 11:43:47
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > co należy robić aby osiągnąć wzrost gosp. itd, itp.
    > Szkoda, że jest zaledwie kilka znanych osób w pl, które mają podobne

    Toz sesc lat temu i Tusk mowil co nalezy zrobic zeby osiagnac wzrost
    gospodarczy.
    Przypomne chocby podatek liniowy...

    Pozdro.. TK

  • 179. Data: 2012-12-11 12:01:45
    Od: "quent" <x...@x...com>

    > Toz sesc lat temu i Tusk mowil co nalezy zrobic zeby osiagnac wzrost
    > gospodarczy.
    > Przypomne chocby podatek liniowy...

    PO w tym czasie malowało się na gospodarczych liberałów a po wyborach nie
    dosyć, że nie zrobili nic w tej kwestii to wręcz poszli w stronę przeciwną
    czyli w interwencjonizm. To jest banda złodziei i tyle.

    --
    Pozdr.
    www.elipsa.info

  • 180. Data: 2012-12-11 12:04:19
    Od: "Maniek4" <r...@l...pl>

> [...]
    > dosyć, że nie zrobili nic w tej kwestii to wręcz poszli w stronę przeciwną
    > czyli w interwencjonizm. To jest banda złodziei i tyle.

    Czyli rozumiesz, ze pisac i mowic sobie mozna?

    Pozdro.. TK