    From: masti <g...@t...hell>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Obowi?zek od?nie?ania posesji.
    Date: Sat, 18 Feb 2012 19:31:03 +0000 (UTC)

    Dnia pięknego Fri, 17 Feb 2012 21:55:19 +0000 osobnik zwany kogutek
    wystukał:

    tak

    Chciałbyś,

    Jak

    > Urząd akurat w tej sprawie to pilnuje symetrii pomiędzy obywatelem a
    > obywatelem. Mieszkam w centrum dużego miasta. Płacę za odśnieżanie,
    > sprzątanie chodnika, zmywanie go latem wodą. Inni mieszkający w domach
    > wielorodzinnych robią tak samo. Płacą za sprzątanie chodników. Nie ich
    > te chodniki i płacą. I nagle jakiś wieśniak twierdzi że w urzędach to
    > chuje siedzą bo mu każą sprzątać śnieg.

    sprzątanie chodników przy domach wielorodzinnych jest też płacone z
    twojej kasy. nie robi tego urząd.

    > Ale jak do miasta przyjedzie to

    aleś miastowy. To zaprasam do willowych dzielnic miast. Znajdź tam
    "wiochę" panie miastowy.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?