  • Data: 2017-08-19 11:51:21
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 19 sierpnia 2017 11:36:41 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Święty spokój cenię sobie najbardziej. Dlatego kupuję nowe samochody a nie
    > "nówka sztuka od Niemca co płakał jak sprzedawał",

    Również się do tego przekonałem i polecam ten styl :D

    > jeżdżę na wakacje 100% drożej niż moi znajomi. Płacę - ale wiem za co.

    No tu mógłbym polemizować ale to zależy co kto lubi. Jeździć z jedzeniem
    w bagażniku nie lubię ale wolę zdecydowanie wakacje planowane samodzielnie,
    a te zawsze wychodzą taniej niż z biura podróży - i uważam, że są znacznie
    ciekawsze od zorganizowanych :)

    > Absolutnie nie widzę niczego złego w dołożeniu 100k PLN do zapewnienia
    > sobie komfortu w domu.
    > Napisałem tylko, że nie jest to żadna "inwestycja na przyszłość".

    Jest w święty spokój. Tak jak "dokładasz" 60-80-100k do nowego samochodu,
    podczas gdy mógłbyś kupić za 1/5 ceny 10-cio latka, tak tu dokładasz
    jakąś kasę żeby dłużej mieć święty spokój. Pytanie tylko gdzie jest ta
    granica. 100k? 200k? Ja bym raczej to liczył procentowo - 20-40% jestem
    w stanie zawsze dołożyć do czegoś ponad standard :)

    > Najprościej jak potrafię: dodatkowe 100kPLN zapewni nam super komfort
    > teraz (dla mnie OK.) - dodatkowe 150kPLN zapewni nam komfort teraz i za xx
    > lat (wg mnie bzdura).

    Lepsze materiały dłużej wytrzymają, to żadna bzdura. Kiki już wymieniał
    we wszystkich "geberitach" jakieś uszczelki - właśnie dlatego, że to nie
    były geberity tylko tańsze cersanity :-)

    Facet od odfruniętego dachu też by trochę dołożył i miałby dziś spokojną
    głowę - a nie ma piętra z dachem.

    > Nie istnieje coś takiego jak inwestycja "na przyszłość" w swoim własnym
    > domu. Tyle chciałem przekazać we wszystkich moich poprzednich postach.

    Istnieje ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.