  • Data: 2017-08-19 11:36:38
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2017 o 11:24 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > Oczywiście, że istnieje. Jest to inwestycja w swój własny święty spokój
    > i komfort :) Tego się nie da wycenić i z pozoru nie daje to żadnych
    > pieniędzy. W praktyce - żyjąc dobrze i mając spokój w głowie - łatwiej
    > i przyjemniej przychodzi nam robić różne biznesy :)

    > W domu z patyków sklejonym krowim gównem? Ja bym nie potrafił :)
    > A nie przerysowując - może w domu z ogrzewaniem węglem, gdzie trzeba się
    > zatrudnić jako palacz na etat w okresie grzewczym? Potrafiłbym ale bym
    > nie chciał ;)
    > pozdr.

    Święty spokój cenię sobie najbardziej. Dlatego kupuję nowe samochody a nie
    "nówka sztuka od Niemca co płakał jak sprzedawał", jeżdżę na wakacje 100%
    drożej niż moi znajomi. Płacę - ale wiem za co.
    Absolutnie nie widzę niczego złego w dołożeniu 100k PLN do zapewnienia
    sobie komfortu w domu.
    Napisałem tylko, że nie jest to żadna "inwestycja na przyszłość".
    Najprościej jak potrafię: dodatkowe 100kPLN zapewni nam super komfort
    teraz (dla mnie OK.) - dodatkowe 150kPLN zapewni nam komfort teraz i za xx
    lat (wg mnie bzdura). Lepiej za te dodatkowe 50k PLN kupić sztabki
    złota/platyny/srebra i zobaczyć jaka będzie sytuacja za xx lat.
    Nie istnieje coś takiego jak inwestycja "na przyszłość" w swoim własnym
    domu. Tyle chciałem przekazać we wszystkich moich poprzednich postach.

    TG