  • Data: 2017-08-19 11:24:44
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: "Adam Sz." <a...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu sobota, 19 sierpnia 2017 11:18:24 UTC+2 użytkownik Tomasz Gorbaczuk napisał:

    > Nic nie zrozumiałeś :-)
    > Napisałem tylko tyle, że nie istnieje coś takiego jak inwestycja (na
    > przyszłość) we własny dom.

    Oczywiście, że istnieje. Jest to inwestycja w swój własny święty spokój
    i komfort :) Tego się nie da wycenić i z pozoru nie daje to żadnych
    pieniędzy. W praktyce - żyjąc dobrze i mając spokój w głowie - łatwiej
    i przyjemniej przychodzi nam robić różne biznesy :)

    > To jest zawsze strata. Można żyć komfortowo,

    W domu z patyków sklejonym krowim gównem? Ja bym nie potrafił :)
    A nie przerysowując - może w domu z ogrzewaniem węglem, gdzie trzeba się
    zatrudnić jako palacz na etat w okresie grzewczym? Potrafiłbym ale bym
    nie chciał ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.