  • Data: 2017-08-19 11:18:21
    Temat: Re: Odwiert - pompa ciepla - glebokosc
    Od: "Tomasz Gorbaczuk" <g...@a...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu .08.2017 o 10:55 Adam Sz. <a...@g...com> pisze:

    > Czyli plemiona afrykańskie, które budują "domy" z krowiego gówna i
    > patyków
    > mają się od nas lepiej, bo taki dom ma małą wartość, nie żal go porzucić
    > i łatwo wybudować gdzie indziej lepszy :-) Z taką logiką to dalej
    > bylibyśmy
    > na poziomie tych plemion :)
    > pozdr.

    Nic nie zrozumiałeś :-)
    Napisałem tylko tyle, że nie istnieje coś takiego jak inwestycja (na
    przyszłość) we własny dom. To jest zawsze strata. Można żyć komfortowo,
    niczego sobie nie odmawiając bez zbędnych wydatków na poczet nieokreślonej
    przyszłości "gdy będę mało zarabiał i nie będzie mnie na nic stać". Może
    się okazać, że zrobienie teraz czegoś ze sporą "górką" wystarczy jedynie
    na 5 lat "słabych zarobków", a później i tak trzeba będzie szukać nowych
    "możliwości".
    Więcej nie chce mi się pisać - każdy i tak zrobi po swojemu.

    TG