  • Data: 2021-01-04 10:23:05
    Temat: Re: Ogrzewanie domu
    Od: Marek <f...@f...com> szukaj wiadomości tego autora

    On Sun, 3 Jan 2021 23:05:55 +0100, ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    wrote:
    > nie masz racji z tym tłumaczeniem. to co opisałes zadziała tylko w
    > określonych warunkach.

    No przecież określiłem te warunki, właśnie po to.

    > Czy w takim układzie nie uważasz że podłogówka plus kaloryfery to
    > jednak
    > optymalne rozwiązanie?

    Uważam, że im chłodniejszy czynnik i idące za tym mniejsze zużycie
    energii do uzyskania pożądanego komfortu cieplnego tym lepiej. Sama
    podłogówka to właśnie kierunek w tą stronę. Ale jak inni zauważyli
    można to zepsuć na wiele sposobów po drodze i po tem wyciągać
    wnioski, że mieszane lepsze. Można też uznać argument komfortu
    pomijając ekonomiczny, że kaloryferami mniejsza bezwładność i
    szybciej ogrzejesz.

    --
    Marek