  • 11. Data: 2019-09-23 12:27:58
    Temat: Re: Okablowanie tv w nowym domu
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Nie trzeba robić gwiazdy, można dać gniazda przelotowe lub tapy.
    Po co tunery unicable skoro są TV?

    -----

  • 12. Data: 2019-09-23 12:49:56
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-23 o 12:27, ąćęłńóśźż pisze:
    > Nie trzeba robić gwiazdy, można dać gniazda przelotowe lub tapy.

    I jak zrobisz na tym dwie różne polaryzacje?
    Nie mówiąc o LF i HF?

    > Po co tunery unicable skoro są TV?

    Od C+ albo CP dostajesz TV?

    --
    Pete

  • 13. Data: 2019-09-23 14:03:42
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Moduł CI+.
    Oczywiście najwięcej zależy od konkretnych potrzeb, przykładowo jednoczesnego
    oglądania przez kibica dwóch meczy rozgrywanych w tym
    samym czasie lub przez dziennikarza trzech/czterech kanałów informacyjnych.

    -----

  • 14. Data: 2019-09-23 16:33:05
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-23 o 14:03, ąćęłńóśźż pisze:
    > Moduł CI+.

    C+ zdaje się wycofał ze sprzedaży CI+ 4K
    CP też miał przerwę w sprzedaży.

    Dodatkowo, większość tv ma tylko jeden tuner, więc mocno ogranicza
    dostępne usługi.

    > Oczywiście najwięcej zależy od konkretnych potrzeb, przykładowo
    > jednoczesnego oglądania przez kibica dwóch meczy rozgrywanych w tym
    > samym czasie lub przez dziennikarza trzech/czterech kanałów informacyjnych.
    Nie tylko.
    wystarczy, że jeden program nagrywasz a inny oglądasz.
    Albo nagrywanie dwóch programów w tym samym czasie.

    --
    Pete

  • 15. Data: 2019-09-23 17:06:47
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Bez przesady, w miarę standardowe TV maja trzy tunery (poszukaj na amazon.de "triple
    tuner"), porządne nawet cztery (wliczając
    naziemną i satelitarną).
    I trzy wejścia antenowe (jedno naziemne i dwa satelitarne).
    Jak byś realizował PiP lub podział ekranu bez paru tunerów?
    Z tym że firmowe/markowe TV zwykle kodują nagrywane programy tak, że na innym
    sprzęcie nie odtworzysz, więc z konieczności warto
    użyć innego zewnętrznego tunera choćby do samego nagrywania, i zabawa się zaczyna...

    -----

  • 16. Data: 2019-09-24 09:54:10
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-23 o 17:06, ąćęłńóśźż pisze:
    > Bez przesady, w miarę standardowe TV maja trzy tunery (poszukaj na
    > amazon.de "triple tuner"), porządne nawet cztery (wliczając naziemną i
    > satelitarną).
    Te trzy tunery, o których piszesz, to kablówka, naziemna i satelitarna.
    Każdy po jednej sztuce.

    Kiedy pisałem, że większość TV ma jeden tuner, no oczywiście było to o
    tunerze satelitarnym. TV z podwójnym tunerem DVB-S jest niewiele.

    > I trzy wejścia antenowe (jedno naziemne i dwa satelitarne).
    > Jak byś realizował PiP lub podział ekranu bez paru tunerów?

    Zobacz co to np głowica FCB. Tuner z enigmą potrafi samodzielnie zrobić
    PiP. Dodatkowo można oglądać kanały przez przeglądarkę na kompie, w apce
    na tablecie lub telefonie.
    Każdy kanał niezależnie.

  • 17. Data: 2019-09-24 10:11:21
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Na rynku np. niemieckim bardzo dużo (i dwa osobne wejścia antenowe Sat), u nas też w
    sprzęcie powyżej średniego.
    Do tego podwójny tuner naziemnej (z jednego wejścia antenowego UHF) to konieczność
    przy PiP.

    -----

  • 18. Data: 2019-09-24 10:17:46
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2019-09-24 o 10:11, ąćęłńóśźż pisze:
    > Na rynku np. niemieckim bardzo dużo (i dwa osobne wejścia antenowe Sat),
    > u nas też w sprzęcie powyżej średniego.

    Dawaj linkiem z ceną w PL.

    > Do tego podwójny tuner naziemnej (z jednego wejścia antenowego UHF) to
    > konieczność przy PiP.

    j.w.

    --
    Pete

  • 19. Data: 2019-09-24 10:31:20
    Od: ąćęłńóśźż <...@...pl>

    Pełno Samsungów, przykładowo JU7000 ze starszych.
    Przejdź do np. Euro po aktualną ofertę, aczkolwiek w marketach dwa wejścia Sat (jeśli
    w ogóle wejście Sat) są rzadziej.
    Jak chcesz zrealizować PiP bez podwójnego tunera, przecież to już nawet analogowe CRT
    miały?

    www.euro.com.pl/telewizory-led-lcd-plazmowe,pip-obra
    z-w-obrazie-!pip-2-tunery.bhtml

    -----