  • Data: 2019-03-17 00:56:02
    Temat: Re: Oświetlenie główne
    Od: abomito <a...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Ale dywan może mieć uzasadnienie.
    Żyrandol jest tu symbolem ale ma uzasadnienie.Jest głównym światła w pomieszczeniu,
    a najczęściej-głównym żródłem światła nad stołem. To taki
    mebel, przy którym się jadło, pisało, rozmawiało.Miejsce takie.
    Oczywiście, że można się bez tego obejść.Bywam czasami w pomieszczeniach które
    takiego punktu centralnego nie mają.W pomieszczeniach biurowych, czy produkcyjnych
    jest to uzasadnione- tam są inne zasady.Ale w domach- rzecz gustu.Bo likwidując to
    żródlo światła, likwiduje się i stół,i dużą część naszej domowej kultury. Ja mam i
    nie zamierzam zmieniać-choć stół nie stoi na środku pokoju. Ale teraz wszystko się
    zmienia, choć tylko czasem dla zasady.A zasadzie- teraz nie ma żadnych zasad...Trochę
    żal.
    Pozdro abomito