eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.misc.budowaniePiec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie? › Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    From: GreDi <g...@n...pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Piec kondensacyjny z zew. zasobnikiem - czy koniecznie?
    Date: Thu, 16 May 2019 16:38:40 +0200

    On 16.05.2019 16:26, Marek wrote:

    > Aa ok, teraz rozumiem. Myślałem że coś bardziej wyszukanego za tym stoi.

    W internecie panuje też opinia, że piec nie powinien często się
    uruchamiać (ale może pracować długo). Czyli robić częste starty. Dzięki
    zasobnikowi teoretycznie wydłużasz życie pieca zwiększając bezwładność
    na CWU.

    Dlatego też nie powinno się brać największego pieca. Bo później może się
    okazać, że okleisz izolacją termiczną cały domek i mimo iż piec gazowy
    potrafi modulować moc, to ta najmniejsza jest za duża w okresie
    jesienno/wiosennym i zaczyna pstrykać płomieniem.

    --
    GreDi