  • Data: 2018-08-20 17:36:43
    Temat: Re: Piekarnik/zmywarka mnie "kopie"
    Od: s...@g...com szukaj wiadomości tego autora

    W dniu poniedziałek, 20 sierpnia 2018 08:57:29 UTC-5 użytkownik Uzytkownik napisał:
> [...]
    obudowie (najlepiej srobowkretem z neonowka).

    jest podlaczony do ktorego przewodu.

    > Bzdury piszesz.

    Jak zwykle zaczynasz od kultury.
    Nie dziwi mnie to.

    > Ochrona PE powinna działać niezależnie od tego gdzie jest faza i zero.
    Powinna nie znaczy ze dziala. Nie wiesz co tam Bolko ma i czy ktos mu tam nie
    grzebal.
    Mialem mikrofalowke TEC zrobiona w niemcowni, z certyfikatami i ona miala takie
    cyrki. A grzebana nie byla.

    > każdym bez wyjątku urządzeniu nie ma znaczenia czy faza jest z lewej czy
    > z prawej strony jeżeli chodzi o kwestie bezpieczeństwa.

    Powinno nie miec znaczenia. Ale moze jednak miec.
    Jesli Bolko moze to sprawdzic w 20 sekund to niech sprawdzi.

    Moze cos sie obluzowalo albo nie jest podlaczone wogole a moze ktos zamienil faze z
    zerem...

    >  W zmywarce nie ma żadnego znaczenia zamiana fazy z zerem. Nie
    > wprowadzaj ludzi w błąd.

    Powinno nie miec. Nikogo w blad nie wprowadzam. Za to Twoje kategoryczne stwierdzenia
    moga go w blad wprowadzic bo jednak moze miec urzadzenie albo po prostu zle wykonane
    albo zle podlaczone albo uszkodzone.