  • Data: 2018-08-20 19:47:33
    Temat: Re: Piekarnik/zmywarka mnie "kopie"
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl> szukaj wiadomości tego autora

    > Upieklbym sobie chleb ale przepisu nie dajesz.

    I nie dostaniesz przepisu do póki nie sprostujesz swojej głupoty, którą
    napisałeś.
    Wytłumacz co to znaczy, to co napisałeś, że temperatura 200'C to jest
    ciśnienie 20barów i że nie da się w takiej temperaturze piec chleba?
    Pierdolnąłeś taką głupotę i udajesz, ze nic się nie stało, a do tego
    uskuteczniasz kłamliwy atak na mnie.

    > To czy sie cos odlaczylo mozna sprawdzic omomierzem, nie wiedziales?

    Gówno prawda. Akurat w odróżnieniu od ciebie wiem czym się sprawdza i
    wiem jak się to robi, bo posiadam odpowiednie uprawnienia, wiedzę,
    sprzęt i tym się zajmuję od wielu lat.

    Kolejny raz ci radzę - nie udzielaj porad w tematach o których nie masz
    najmniejszego pojęcia.