  • 11. Data: 2009-07-09 19:06:47
    Temat: Re: Pion kanalizacyjny w ścianie- hałas?
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Nie słyszałem by w budownictwie szeregowym sąsiedzi mieli wspólne piony
    kanalizacyjne....
    Ale wspólne ściany niestety miewają:(

  • 12. Data: 2009-07-09 19:07:52
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Przekazał Ci wyraźny sygnał :) - 'znam inspektora i nie zawaham się go
    > użyć' ;)
    > Adam
    Czyli trzeba się przygotować do kontruderzenia....

  • 13. Data: 2009-07-09 19:51:42
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    "William Bonawentura" <n...@m...nie.pl> wrote in message

    > Nie słyszałem by w budownictwie szeregowym sąsiedzi mieli wspólne piony
    > kanalizacyjne....

    Skoro nie słyszałeś, to czemu z tym wyskakujesz? Bo w całym wątku słowa o
    wspólnym pionie nie ma...

    J.

  • 14. Data: 2009-07-10 12:14:53
    Od: "kiki" <c...@v...ts>

    "Rentier" <f...@g...com> wrote in message
> [...]
    > Uznał,że nie mogę rur schować, albowiem będzie słyszał każde spadające
    > rurą gówno.
    > Powołał się na "przepisy" typu: rur nie wolno chować w ścianach, bo tak
    > się nie robi.
    > Dla mnie zadziwiające.Pion mam prosty jak strzelił,bez załamań; długość do
    > wpięcia w piwnicy ok.5m
    > Zajrzałem do "Warunków technicznych jakim powinny odpowiadać budynki(...)"
    > zero na ten temat.
    > Rury są z PP, zamiast starych żeliwnych.
    > I tak zamierzałem je owinąć wełną mineralną,żeby mi się nie pokaleczyły o

    Sąsiad ma rację , a w ogóle kucie ścian i osłabianie ich konstrukcji jest
    nierozsądne. Czemu nie zbudujesz sobie pionu z płyt KG i nie obłożysz wełną
    dla wygłuszenia ?
    Znam jednego Asa co zamówił firme od centralnych odkurzaczy i wścianach
    działowych poro-12 wykuli mu bruzdy poziome i ściany się poisypały :-)

  • 15. Data: 2009-07-10 18:54:29
    Od: Rentier <f...@g...com>

    > Sąsiad ma rację
    dlaczego?

    , a w ogóle kucie ścian i osłabianie ich konstrukcji jest
    > nierozsądne. Czemu nie zbudujesz sobie pionu z płyt KG i nie obłożysz wełną
    > dla wygłuszenia ?

    Ponieważ dzięki likwidacji takiego pionu z cegieł (kanał, woda, zasypane przez
    wykonawców przed laty
    kanały wentylacyjne), uzyskałem w łazience o pow 3m kw dodatkowo 1mkw więcej.

    > Znam jednego Asa co zamówił firme od centralnych odkurzaczy i wścianach
    > działowych poro-12 wykuli mu bruzdy poziome i ściany się poisypały :-)
    Nie kułem w 12 cm ścianie.