  • 1. Data: 2009-07-07 08:44:11
    Temat: Kafelki na kafelki
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Witam,

    Mam na tarasie niezapiekne kafelki. Czy ma sens klejenie nastepnych na
    te, ktore juz sa czy jednak moze jakies przeciwskazania konkretne sa?

    TIA

    Pozdrawiam,
    Ghost

  • 2. Data: 2009-07-07 16:38:32
    Temat: Re: Kafelki na kafelki
    Od: "atman" <r...@w...pl>

    > Witam,
    >
    > Mam na tarasie niezapiekne kafelki. Czy ma sens klejenie nastepnych na
    > te, ktore juz sa czy jednak moze jakies przeciwskazania konkretne sa?

    Klej elastyczny mrozoodporny np. Boli, coś z Mapei itpe i jazda.

  • 3. Data: 2009-07-09 10:57:29
    Od: Tomasz Nowicki <t...@s...com>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 10:44:11 +0200, Ghost napisał(a):

    > Witam,
    >
    > Mam na tarasie niezapiekne kafelki. Czy ma sens klejenie nastepnych na
    > te, ktore juz sa czy jednak moze jakies przeciwskazania konkretne sa?

    Wyszpachlować ubytki, zmatowić kątówką (jeśli glazurowane i śliskie),
    porządnie odtłuścić, można zagruntować, tzn. wykonać warstwę zczepną i
    mozna jechać nowe, byle na mrozoodpornym kleju elastycznym. Do tego fuga
    epoksydowa i voila!

    T.