  • 1. Data: 2009-07-07 06:34:07
    Temat: Czy można gdzieś kupić próbki farb na ściany ?
    Od: "Marian" <m...@m...pl>

    Taką paletę małych buteleczek ?

  • 2. Data: 2009-07-07 07:11:52
    Temat: Re: Czy można gdzieś kupić próbki farb na ściany ?
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Marian" <m...@m...pl> napisał w wiadomości
    news:4a52ec63$1@news.home.net.pl...
    > Taką paletę małych buteleczek ?

    Np. w castoramie, ale paleta drogo wyjdzie, bo buteleczka chyba powyzej 5
    zlotych.

  • 3. Data: 2009-07-07 21:26:45
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > Taką paletę małych buteleczek ?

    dulux ma probki w malych buteleczkach. wiele nia nie pomaujesz :P

    --
    pzdr
    piotrek

  • 4. Data: 2009-07-08 12:40:17
    Od: "K.K." <z...@h...oraz.pl>

    > Taką paletę małych buteleczek ?

    W torebeczkach kupowałem po 2 zł. Jedną malowało się około 1/2m2. Nie
    pamiętam firmy. Jeszcze gdzieś mam kilka wzorów, więc na upartego mogę się
    dowiedzieć.

  • 5. Data: 2009-07-08 13:00:13
    Od: dobrov <d...@i...pl>

    K.K. pisze:

    > W torebeczkach kupowałem po 2 zł. Jedną malowało się około 1/2m2. Nie
    > pamiętam firmy. Jeszcze gdzieś mam kilka wzorów, więc na upartego mogę
    > się dowiedzieć.

    Beckers sprzedaje takie woreczki. W castormie lub praktikerze widziałem.