  • 1. Data: 2009-07-07 05:18:08
    Temat: Montaz gniazdek tel. i komp.
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    Witam
    Mam gniazdka Kontakt-Simon (Basic-Module). Czy ktos z Was moglby mnie
    poinstruowac w jaki sposob laczyc kabelki w gniazdkach telefonicznych i
    komputerowych? Wewnatrz sa dwa rzedy wejsc ale nie jest opisane gdzie
    jaki kolor ma isc - niestety instrukcji nie zalaczyli.

    Piotr

  • 2. Data: 2009-07-07 06:35:44
    Temat: Re: Montaz gniazdek tel. i komp.
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    a numerkow nie ma na obudowie?

    4221 (20090706) __________

  • 3. Data: 2009-07-07 07:01:00
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    Piotr napisal:
> [...]
    > komputerowych? Wewnatrz sa dwa rzedy wejsc ale nie jest opisane gdzie
    > jaki kolor ma isc - niestety instrukcji nie zalaczyli.

    Masz kolorki po bokach gniazda komputerowego. Wciskaj druciki
    wedlug kolorow zestawu B.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 4. Data: 2009-07-07 07:06:00
    Od: Piotr <p...@n...tlen.pl>

    na102 pisze:
    > a numerkow nie ma na obudowie?

    Musze sie przyjrzec - a jak beda to w jakiej kolejnosci (jaki kolor)
    odpowiednio tam wkladac?

    Piotr

  • 5. Data: 2009-07-07 07:20:10
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > Musze sie przyjrzec - a jak beda to w jakiej kolejnosci (jaki kolor)
    > odpowiednio tam wkladac?
    >
    > Piotr
    ja zawsze robilem w standardzie
    1 biało -pomarańczowy
    2 pomarańczowy
    3 biało-zielony
    4 niebieski
    5 biało-niebieski
    6 zielony
    7 biało-brązowy
    8 brązowy

    4221 (20090706) __________

  • 6. Data: 2009-07-07 07:23:59
    Od: "Marek Dyjor" <m...@p...onet.pl>

    na102 wrote:
    > Użytkownik "Piotr" <p...@n...tlen.pl> napisał w wiadomości

    > ja zawsze robilem w standardzie
    > 1 biało -pomarańczowy
    > 2 pomarańczowy
    > 3 biało-zielony
    > 4 niebieski
    > 5 biało-niebieski
    > 6 zielony
    > 7 biało-brązowy
    > 8 brązowy

    to nie jest takie oczywiste jak ci się wydaję.

  • 7. Data: 2009-07-07 07:37:35
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > to nie jest takie oczywiste jak ci się wydaję.
    moze i nie ale u mnie w domu i we firmie działa wazne zeby trzymac sie
    jednego standardu u nas jest najbardziej rozpowszechniony ten co podalem
    czyli na gniazdach oznaczany jako B
    ,faktem jest ze kolory sa przewaznie na gniazdach chociaz mialem kiedys
    dokupione z oznaczeniami cyfrowymi i nie bylo problemu.

    4221 (20090706) __________

  • 8. Data: 2009-07-07 07:56:16
    Od: "na102" <g...@P...FM>

    > to nie jest takie oczywiste jak ci się wydaję.
    w sumie dyskusja bez sensu bo zajrzalem w przelocie i te gniazda sa
    normalnie kolorkami poznaczone tak jak pisze Jacek_P
    pozdrawiam

    4221 (20090706) __________

  • 9. Data: 2009-07-07 09:10:59
    Od: Jacek_P <L...@c...edu.pl>

    na102 napisal:
    > ja zawsze robilem w standardzie
    > 1 biało -pomarańczowy
    > 2 pomarańczowy
    > 3 biało-zielony
    > 4 niebieski
    > 5 biało-niebieski
    > 6 zielony
    > 7 biało-brązowy
    > 8 brązowy

    To jest kolejnosc dla niekrosowanych wtyczek.
    Dla gniazd jest inaczej. Kazde gniazdo moze miec
    wlasny wariant rozmieszczenia drutow na zaciskach,
    wiec trzeba uwaznie ogladac kolory opisowe na gniezdzie
    i wybierac wariant B dla niekrosowanych.
    --
    Pozdrawiam,

    Jacek

  • 10. Data: 2009-07-07 17:56:38
    Od: Pooh <n...@n...pooh.priv.pl>

    Dnia Tue, 7 Jul 2009 09:20:10 +0200, na102 napisał(a):
    > ja zawsze robilem w standardzie
    > 1 biało -pomarańczowy
    To standard 568B a chyba powinno się w A robić normalnie.

    --
    Pooh Homepage: http://www.pooh.priv.pl/
    Może chociaż pościgasz się z innymi? ---------------> http://zwijaj.pl/