  • 1. Data: 2009-07-06 18:59:43
    Temat: studnia chłonna na wodę opadową - odległość
    Od: "_chab_" <w...@w...pl>

    Witam,

    Jakie są minimalne odległości od granicy dla studni chłonnej na wodę
    opadową. Głębokość ok. 2m? Podane informacje zawsze dotyczą rozsączania
    ścieków.
    Znalazłem info że dla studni chłonnej na ścieki jest to 3m a dla studni na
    czystą wodę nie jest to tak restrykcyjne ale nie podane ile.
    Chciałbym wkopać to w rogu działki i jeden sąsiad zgadza się na wkopanie tuż
    przy granicy ale drugi już nie. Nie wiem teraz o ile muszę się odsunąć.