  • 11. Data: 2009-07-07 19:57:03
    Temat: Re: Montaz gniazdek tel. i komp.
    Od: "Piotrek" <...@...ru>

    > To standard 568B a chyba powinno się w A robić normalnie.

    wlasnie w 568B
    tzn inaczej, jak bedziesz sie trzymac zawsze standardu B na urzadzeniach
    pasywnych to spoko. ale prawda jest taka ze czesc producentow domylnie
    znaczy sprzet wg 568B i pozniej sa klopoty jak ci na okablowaniu
    strukturalnym cross wychodzi :)
    dlatego lepiej trzymac sie B

    --
    pzdr
    piotrek

  • 12. Data: 2009-07-07 20:07:02
    Od: "Stolat" <c...@g...pl>

    Użytkownik "Piotrek" <...@...ru> napisał w wiadomości

> [...]
    > pasywnych to spoko. ale prawda jest taka ze czesc producentow domylnie
    > znaczy sprzet wg 568B i pozniej sa klopoty jak ci na okablowaniu

    Ja się podebnę przy oakzji do tematu. Szukam taanich dwu-modułowych gniazdek
    podtynkowych montowanych do standrtowej puszki. Najlepiej jakby dało sie dwa
    gniazda na rj45, ale moze być gniazdko na na rj45 i na rj9.
    Cena powiedzmy zeby była w granicach 20 zł za komplet zna ktoś takowe?
    Nie musi być to nic wygórowanego cat 5, cat5e.
    A jeszcze jakby to cos pasowało w ramki Legranda do seri cariva to byłoby
    super :).
    A może ktoś robił jakieś przeszczepy?

    Pozdrawiam Michał