eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPłyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli › Re: Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli
  • Data: 2014-11-25 10:09:28
    Temat: Re: Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli
    Od: "Wiwo" <nic_tu_nie_ma@po_czta.pl> szukaj wiadomości tego autora

    news:f6fc135a-9465-4135-90ba-26b2cab48e09@googlegrou
    ps.com...
    >A po kiego chcesz się z tego doktoryzować?

    Bo chcę wiedzieć czym się różni płyta A od płyty B. Z opisu producenta czy
    sklepów nie zawsze wynikają te różnice, albo ja ich nie widzę.
    Chciałbym spojrzeć na nazwę i wiedzieć, że np. ta płyta jest w wersji
    jednofazowej w kolorze białym. Od razu wiedziałbym, że ten model mnie nie
    interesuje.

    Przykład:
    PIE651F17E

    http://www.ceneo.pl/23316040#tab=spec

    PIE651B17E
    http://www.ceneo.pl/23107291#tab=spec

    Czym różnią się te płyty oprócz ceny? Zdjęcia mają identyczne.
    W opisie jedyna różnica to sterowanie: DirectSelect vs TouchControl

    Tylko to? Czyli jedna litera w opisie (F/B) oznaczałaby rodzaj sterowania.
    Dzięki takim informacjom łatwiej by było selekcjonować produkty wg funkcji i
    wyposażenia.

    Wiwo