eGospodarka.plNieruchomościGrupypl.rec.domPłyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli › Re: Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli
  • Data: 2014-11-25 18:17:52
    Temat: Re: Płyta indukcyjna i piekarnik Bosch/Siemens - system kodowy modeli
    Od: Irokez <n...@w...pl> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu 2014-11-25 o 10:09, Wiwo pisze:

    > Bo chcę wiedzieć czym się różni płyta A od płyty B. Z opisu producenta
    > czy sklepów nie zawsze wynikają te różnice, albo ja ich nie widzę.
    > Chciałbym spojrzeć na nazwę i wiedzieć, że np. ta płyta jest w wersji
    > jednofazowej w kolorze białym. Od razu wiedziałbym, że ten model mnie
    > nie interesuje.
    >
    > Przykład:
    > PIE651F17E
    > PIE651B17E
    >
    > Czym różnią się te płyty oprócz ceny? Zdjęcia mają identyczne.

    No nie mają identycznych zdjęć.
    http://www.bosch-home.pl/produkty/plyty-grzewcze/ind
    ukcyjne/PIE651F17E.html
    http://www.bosch-home.pl/produkty/plyty-grzewcze/ind
    ukcyjne/PIE651B17E.html

    Nie pojmuję dlaczego szukasz wszędzie tylko nie u producenta.
    Poczytaj też o różnicach (Wyświetlacz zużycia energii, regulacja mocy
    suwakiem, funkcja "krótkie czyszczenie", Zabezpiecznie przed dziećmi)
    oraz masz instrukcje instalacji i obsługi.

    --
    Irokez