    From: ".:Artur:." <p...@o...pl>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Podłoga odporna na zalanie?
    Date: Mon, 28 Dec 2015 19:51:43 +0100

    Dnia Sun, 27 Dec 2015 16:55:03 +0100, Anna napisał(a):

    > Przygotowuję się do zrobienia generalnego
    > remontu mojego mieszkania w bloku z płyty.
    > Zamierzam zmienić podłogę i chciałabym
    > w przyszłości zminimalizować skutki zalania,
    > które już miało miejsce parę razy.
    > Zalany sufit lub ścianę można pomalować,
    > z podłogą jest dużo gorzej.
    >
    > Na jaką podłogę zamienić?
    > Czy istnieje możliwość zrobienia jakichś
    > odpływów?
    >
    > Będę wdzięczna za wszelkie rady w tej
    > sprawie.
    >
    > Pozdrawiam
    > Anna

    Może coś takiego ale to juz po bandzie:)
    https://www.youtube.com/watch?v=-iJP7DFt6AU
    A tak na poważnei to moj budowlaniec jak robił mi łazienkę to po
    wprowadzeniu wszytkich instalacji do łazienki uszczelnił wszystko płynną
    folią. Taką wannę fioliową zrobił. Czy to dobrze czy źle nie chcę się
    wypowiadać woda jeśli coś to poleci mi tylko przez drzwi...
    --
    Artur