  • 1. Data: 2015-09-17 22:55:25
    Temat: Półki drewniane we wnęce z kaflami - jak zamocować?
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    Witam

    Mam w łazience wnękę szerokość 65cm i głęboka 50cm. Weszła tam pralka
    45cm. Chcę nad nią zrobić półki kosze, ręczniki czy chemię.
    Wnęka jest okafelkowana.
    Jak zamontować półki aby to wyglądało ale też i wytrzymało pudła z
    proszkami?

    --
    Irokez

  • 2. Data: 2015-09-17 22:57:32
    Od: Irokez <n...@w...pl>

    W dniu 2015-09-17 o 22:55, Irokez pisze:
> [...]
    > Wnęka jest okafelkowana.
    > Jak zamontować półki aby to wyglądało ale też i wytrzymało pudła z

    O na przykład jak tutaj:
    http://www.domzpomyslem.pl/files/media/image/137/150
    1137/Alvhem_5%20%2899%29.jpg

    --
    Irokez

  • 3. Data: 2015-09-17 23:07:14
    Od: masti <g...@t...hell>

    Irokez wrote:

    > O na przykład jak tutaj:
    > http://www.domzpomyslem.pl/files/media/image/137/150
    1137/Alvhem_5%20%2899%29.jpg

    to zależy co to znaczy dobrze wyglądało :)
    jak chcesz ukryć mocowania to możesz dać wsuwane
    http://dobreokucia.pl/userdata/gfx/6140ce56d070ac427
    f381c86d9462f15.jpg

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 4. Data: 2015-09-18 00:00:55
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    masti pisze:

    1137/Alvhem_5%20%2899%29.jpg

    > to zależy co to znaczy dobrze wyglądało :)
    > jak chcesz ukryć mocowania to możesz dać wsuwane
    > http://dobreokucia.pl/userdata/gfx/6140ce56d070ac427
    f381c86d9462f15.jpg

    To trochę na wyrost. Na poprzednim zdjęciu półka ma z trzech stron kontakt ze
    ścianą, więc łatwo ją oprzeć w kilku punktach na drobnych kołkach-podporach,
    które będą pracowały tylko na ścinanie. To potrafi dużo wytrzymać. I łatwo
    też ukryć w wyżłonieniu w dolnej powierzchni półki. Jeśli dobrze zrozumiałem
    intencję Indianina, chodzi o okoliczność okafelkowania. Kafelki ścienne
    łatwiej przewiercić niż się powszechie wydaje. Ważnie natomiast, co jest
    pod nimi.

    Jarek

    --
    A gdy ją ujrzał taką całą w groszkach,
    To mu się zrobiło jak po dobrych proszkach.

  • 5. Data: 2015-09-18 08:02:10
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu czwartek, 17 września 2015 22:55:30 UTC+2 użytkownik Irokez napisał:
> [...]
    > Wnęka jest okafelkowana.
    > Jak zamontować półki aby to wyglądało ale też i wytrzymało pudła z
    Podobnie jak półki w szafach.
    http://www.dacter.pl/podpory.htm
    http://www.domzpomyslem.pl/files/media/image/137/150
    1137/Alvhem_5%20%2899%29.jpg
    Wspornik półki szukaj

  • 6. Data: 2015-09-18 08:43:05
    Od: uciu <a...@g...com>

    Ja mam półki z niewidocznymi mocowaniami.
    Półki mają 60 na 40cm.
    W każdej "desce" są wywiercone otwory na około 30cm i w nie jest wstawiony pręt,
    który z drugiej strony nagwintowałem.
    Częśc nagwintowana jest wkręcona w kołek w ścianie.

    Trzyma się bdb, nawet czasem dziecko się po tym wspina jak po drabinie.

  • 7. Data: 2015-09-18 13:14:38
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

> [...]
    > intencję Indianina, chodzi o okoliczność okafelkowania. Kafelki ścienne
    > łatwiej przewiercić niż się powszechie wydaje. Ważnie natomiast, co jest

    A jakim wiertłem i jak najlepiej wiercić w kafelkach, żeby nie popękały?

    Pzdr
    --
    /__/_* /
    / ) /_(//)()

  • 8. Data: 2015-09-18 13:20:00
    Od: Jarosław Sokołowski <j...@l...waw.pl>

    Pan Kżyho napisał:

    > A jakim wiertłem i jak najlepiej wiercić w kafelkach, żeby nie popękały?

    Ja się przewiercałem zaostrzonym na szlifierce pilnikiem trójkątnym.
    Ręcznie. Idzie bardzo szybko. Ale to zależy od kafelków, bywają różnej
    twardości.

    --
    Jarek

  • 9. Data: 2015-09-18 13:20:32
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 18 września 2015 13:14:40 UTC+2 użytkownik Kżyho napisał:
    > A jakim wiertłem i jak najlepiej wiercić w kafelkach, żeby nie popękały?
    Widia

  • 10. Data: 2015-09-18 13:29:08
    Od: Kżyho <k...@c...pl>

    W dniu 2015-09-18 o 13:20, Kris pisze:
    > Widia

    No widia, to standardowo jest do wszelkiego wiercenia w murze. Ale pytam
    stricte o technikę wiercenia w przypadku kafelków. Miałbym kilka otworów
    do wywiercenia w łazience, ale nie mam w razie czego zapasu kafelków i
    się boję, że skończy się średnio fajnie...

    Pzdr
    --
    /__/_* /