  • 1. Data: 2015-09-20 09:58:39
    Temat: mozaika na podmurowkę - jak samemu dobrze to zrobic ?
    Od: "decore-meble.pl" <z...@g...com>

    Witam

    przyszedl czas na podmurowkę i mozaikę. mam juz do okola domu opaske wiec podmurowki
    zostalo raptem 24 cm szeroko od opaski do ocieplenia - czyli waska no i bede jechal
    na kolanach. Wszystkie dziury i wybrzuszenia staralem sie dotrzec papierem nie mnie
    jednak czasem sie moze trafic cos takiego. Mozaika bedzie 1,5. Nakupilem sobie
    szpachelek i kielni do wyboru do koloru zeby wyprobowac co bedzie najlepsze w takich
    warunkach, najgorzej bedzie z dotarciem koncowym - na takiej powierzchni ciezko sie
    wyrobic. Dzień przed polozeniem mozaiki bede gruntowal, gruntem mozaikowym - 24h
    powinno wystarczyc ?

    chcialbym spytac o dobre rady przy takiej pracy i jak najlepiej sobie poradzic na tak
    malej powierzchni - ewentualnie czym najlepiej? moze macie jakies patenty ?

    Dzieki za pomoc

    zt
    http://decore-meble.pl
    Meble z drewna brzozowego