    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Date: Tue, 19 Oct 2021 07:11:41 -0700 (PDT)
    Subject: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    From: a a <m...@g...com>

    On Tuesday, 19 October 2021 at 12:46:40 UTC+2, heby wrote:
    > No to prawie jak za darmo. Grzałke bym zaproponował, taniej wyjdzie, ale
    > on buczy na 50Hz, więc odpada.

    > To ważne, urojenia należy rozgniatać w zarodku.
    Peltiera o ksztalcie rury
    > Zgodził się te kilka sztuk wyprodukować? Masz dar przekonywania, nie
    > wiem jakie mają koszty robić niepłaskie półprzewodniki, ale
    > najwidoczniej tanio można produkcję przestawić, skoro się zgodził.
    > Bardzo dobra ta koncepcja.
    > Ba, Peltier to ma w ogóle takie ograniczenia, że taniej wyjdzie
    > cokolwiek innego. Tak że, alleluja i do przodu!
    > Wiadomo, to podstawa, mi już plomby wypadają od tego buczenia. Szepty
    > zagłusza.
    Panie spamwerze,
    To ważne, urojenia należy rozgniatać w zarodku.
    infradźwiekowe wibracje to tortura ścigana przez sądy wojskowe

    Naukowcy z Francji, którzy badali infradźwięki od lat, wszyscy się cięzko
    rozchorowali

    Trzeba byćć niemądrym aby o tym nie wiedzieć

    Podałem linki to publikacji nt. ogniw Peltiera
    i z wykresów wynika, że pozwalają uzyskać 100% więcej energii niż zużytej

    Skoro są moduły 400W to je kupię i przetestuję

    Na polu może być nawiew wentylatgorowy, czyli air
    ale w pomieszczeniu potrzebuję gorącą wodę, czyli będzie air-2-water
    jak monoblock

    Teraz temperatury i odprowadzanie ciepła

    Radiator albo heat pipe, gdyż umożliwia kontakt z wopdą w obiegu bojlera.

    Igniwa będą zamontowane na dworze, czyli rury z wodą muszą wychodzić na pole
    czyli nie woda a glikol w krótkim obiegu, aby bez ryzyka zamarznięcia.

    Ale do testów kupię te moduly 250W 400W powietrze-powietrze
    aby sprawdzić jak działają, ile ziżywają wentylatory

    no i w cyklu grzania domu a nie chlodzenia.

    Jak uzyskam 100% więcej energii ciepl;nej niż zużytej na zasilanie Peltiera i
    wiatraki
    to cchcę Peltiera

    Lodówki Peltiera lkupowałem od 10 lat i są coraz lepsze, coraz sprawniejsze, moduły o
    cporaz większej mocy

    Czyli ten rynek ma przyszłośc przed sobą
    i warto zainwestować