  • 61. Data: 2021-10-21 23:47:46
    Temat: Re: Pompa Ciepła Peltiera 1kW
    Od: a a <m...@g...com>

    On Thursday, 21 October 2021 at 22:37:09 UTC+2, Uzytkownik wrote:

    > Wiesz jak działa marketing?
    >
    > Działa tak, że cechy odmienne od cech, które posiadają inne produkty się
    > wyolbrzymia i nadaje im wysoką rangę. Zaś cechy innych produktów,
    > których nie posiada reklamowany produkt się neguje i sprowadza do
    > poziomu szkodliwości. Jednocześnie ukrywa się lub przemilcza wady nowego
    > produktu.
    Nie wiem co to jest marketing, bo mnie nie interesuje
    ale wiem jak zbudowac Pompe Ciepła Peltiera 15kW
    i wiem jak się do tego zabrać, gdzie kupić moduły, jak obliczyc sprawnośc i gdzie
    zainstalować w domu, aby grzały jak kaloryfery, czy z nadmuchem powietrznym
    i płynna regulacją mocy PWM

    I jeżeli mam dane o sprawności 300% specjalnych modułow wysokotemperaturowych do
    grzania, to jak klocki poskladam, to zbuduję Pompę Ciepła Peltiera
    no chyba że Chinczylk je zacznie dostarczac tanio do Europy za miesiąć
    i do grzania a nie do chłodzenia, do klimy

    I to nie ma nic wspólnego z marketingiem, bo ja kasę swoja wydaję i to moje ryzyko
    a nie korporacji

  • 62. Data: 2021-10-22 00:28:12
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    czwartek, 21 października 2021 o 23:47:48 UTC+2 m...@g...com napisał(a):

> [...]
    > i do grzania a nie do chłodzenia, do klimy
    >
    > I to nie ma nic wspólnego z marketingiem, bo ja kasę swoja wydaję i to moje ryzyko
    Nie zrobisz.

  • 63. Data: 2021-10-22 09:17:28
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    W dniu 2021-10-21 o 23:47, a a pisze:

> [...]
    > i do grzania a nie do chłodzenia, do klimy
    >
    > I to nie ma nic wspólnego z marketingiem, bo ja kasę swoja wydaję i to moje ryzyko

    Widzisz, ja swego czasu projektowałem i budowałem stanowiska
    (kalibratory temperatur) m.in. w oparciu o ogniwa Peltiera do laboratoriów.

    Ale cóż? Chcesz poznać własnym kosztem to co ja poznałem za państwowe
    pieniądze - Twoja sprawa :)

    Mogę tylko życzyć "powodzenia".

  • 64. Data: 2021-10-22 13:50:50
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 22 października 2021 o 09:17:21 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > (kalibratory temperatur) m.in. w oparciu o ogniwa Peltiera do laboratoriów.
    >
    > Ale cóż? Chcesz poznać własnym kosztem to co ja poznałem za państwowe

    Ujmij troche bo masz z czego. Jak ujmiesz to w motocyklu światło wyłącze.

  • 65. Data: 2021-10-22 15:57:07
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Ujmij troche bo masz z czego. Jak ujmiesz to w motocyklu światło wyłącze.

    Tak mocno wieje w Łodzi, że już miałem nadzieję, że uwolniłeś świat od
    swojej osoby.

  • 66. Data: 2021-10-22 16:00:57
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 22 października 2021 o 15:56:58 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Tak mocno wieje w Łodzi, że już miałem nadzieję, że uwolniłeś świat od
    > swojej osoby.
    Zdąze się przeziębić na twoim pogrzebie.

  • 67. Data: 2021-10-22 16:17:55
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Zdąze się przeziębić na twoim pogrzebie.

    Wiesz za co Kain zabił Abla?

    Za powtarzanie starych kawałów.

  • 68. Data: 2021-10-22 16:40:06
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    piątek, 22 października 2021 o 16:17:45 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

    > Wiesz za co Kain zabił Abla?
    >
    > Za powtarzanie starych kawałów.
    Kawał to by był jak bym napisał że mądry jesteś. To co napisałem to prawda.

  • 69. Data: 2021-10-23 06:55:40
    Od: Uzytkownik <a...@s...pl>

    > Kawał to by był jak bym napisał że mądry jesteś. To co napisałem to prawda.

    Widzisz zenusiu, aby twoje stwierdzenie "Zdąze się przeziębić na twoim
    pogrzebie." mogło być prawdziwe to zdarzenie to musiałoby być faktem, a
    póki co nie jest i z cała pewnością szanse na to, aby stało się faktem
    są zerowe.

    Problem w tym, że zarówno ty jak i ja jeszcze żyjemy, ale żaden z nas
    nie zna dnia ani godziny. Nie wiemy, któremu z nas jest to pisane
    wcześniej. Jedyne co jest pewne, że obaj kiedyś umrzemy.

    Jeżeli nawet umrę wcześniej niż ty to jest pewne, że ci nie wyślę
    zaproszenia na mój pogrzeb. Ponadto nie znasz mnie. Nie wiesz kim jestem
    i choćby tylko z tego powodu nie będziesz miał szansy uczestniczyć w
    moim pogrzebie i mieć szansy, aby się na tym pogrzebie przeziębić. Tak
    więc zenusiu nie piszesz prawdy tylko wypisujesz głupoty, które ci
    "ślina na jęzor przynosi", Ujmując to w skrócie: "gadasz" co wiesz.

    Wiesz czym się różni człowiek mądry od kretyna?

    Tym, że człowiek mądry wie co "gada", a kretyn "gada" co wie.

    Poza tym każdy kretyn nie jest świadomy swojej ułomności i uważa
    wszystkich za głupich, a siebie za jedynego mądrego. Tu muszę ci
    przyznać rację, że byłby to niezły kawał, a nawet wielki cud, gdybyś
    zmądrzał i napisał o kimkolwiek, że jest mądry.

  • 70. Data: 2021-10-23 12:12:02
    Od: Zenek Kapelinder <4...@g...com>

    sobota, 23 października 2021 o 06:55:31 UTC+2 Uzytkownik napisał(a):

> [...]
    > przyznać rację, że byłby to niezły kawał, a nawet wielki cud, gdybyś
    > zmądrzał i napisał o kimkolwiek, że jest mądry.
    Co ja zrobię że o tobie nie da się napisać że jesteś mądry. Posiadanie wiadomości nie
    świadczy o twojej mądrości. Są tacy co potrafią się nauczyć na pamięć książki
    telefonicznej. I ich leczy się na głowę.