  • 101. Data: 2014-08-22 23:04:51
    Temat: Re: Pompa ciepła powietrze-woda - ranking
    Od: Kris <k...@g...com>

    W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 17:10:48 UTC+2 użytkownik Maniek4 napisał:

    > Zyje, choc powrot przezylem z zacisnietymi zebami. Z Wladyslawowa do
    > Redy przeszlo trzy godziny.

    Chyba ostrzegałem;)
    Boczkiem trza było;)
    > Wszedzie syf i jeden toi toi przy wejsciu na plaze miejska, a
    > ludzi milion. Zenada. Zadna wladza o to nie dba. Liczy sie tylko kasa
    > dla urzedu i tubylcow.

    Dokładnie. Dlatego wybieram nazwijmy to "dzikie plaże"

  • 102. Data: 2014-08-23 00:01:05
    Od: Adam <a...@g...com>

    W dniu piątek, 22 sierpnia 2014 23:04:51 UTC+2 użytkownik Kris napisał:

    > Chyba ostrzegałem;)
    > Boczkiem trza było;)

    Bo jestescie stare zgredy ktore nie uzywaja smartfonikow. Nawigacja googlowa
    jest genialna i przechodzi sama siebie -> widzi na biezaco gdzie sie korkuje
    i automatycznie szuka jak najszybszych tras. Jak jechalem nad morze i kolo 6
    w Toruniu na slawnych bramkach zrobil sie 10km korek (prawie godzina stania)
    to pokierowala mnie przez sam Torun na drugi zjazd - wedlug googla ponad
    40 minut zaoszczedzone :-)

    Jak pozniej jechalem z Rewy na Hel to tez mnie pociagla bardziej zachodnia
    strona do Wladka i ominelismy ~20 minutowy korek na glownej trasie.

    POLECAM - oczywiscie trzeba miec pakiet internetowy bo bez tego cala
    nawigacja traci sens. Niech zyje google ;)
    pozdr.

    --
    Adam Sz.

  • 103. Data: 2014-08-23 08:48:53
    Od: Pete <n...@n...com>

    W dniu 2014-08-23 00:01, Adam pisze:

    > Bo jestescie stare zgredy ktore nie uzywaja smartfonikow. Nawigacja googlowa
    > jest genialna i przechodzi sama siebie -> widzi na biezaco gdzie sie korkuje
    > i automatycznie szuka jak najszybszych tras.

    Mimo nawi googlowej, z Władysławowa do A1 jechałem ok. 2h.
    17-go był po prostu armagedon w promieniu 100km.

    --
    Pete

  • 104. Data: 2014-08-23 10:10:55
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-08-22 23:04, Kris pisze:

    > Chyba ostrzegałem;)
    > Boczkiem trza było;)

    Madry Polak po szkodzie. :-P
    Poza tym trudno tam o jakis boczek, no i oczywiscie jechalem specjalnie
    w sobote zeby nie stac w niedziele, wiec myslalem, ze nie bedzie tak
    zle. W kazdym razie planow w te okolice w najblizszym czasie nie ma.

    > Dokładnie. Dlatego wybieram nazwijmy to "dzikie plaże"

    Ja te okolice znam od lat, ale pierwszy raz po paru latach niebytu
    trafilo mi sie cos takiego. Dla miasta ten syf i budy w stylu kazdy
    chu.. na swoj stroj to nie tedy droga zeby byc prawdziwym kurortem. Nie
    ma zadnego powodu zeby jezdzic akurat tam, a morze wszedzie takie samo.
    Tubylcy doskonale o tym wiedza, bo sporo o tym rozmawialismy, ale nie
    potrafia nic z tym zrobic. Wszedzie ponoc tylko klika i klika.

    Pozdro.. TK

  • 105. Data: 2014-08-23 10:23:50
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    > Bo jestescie stare zgredy ktore nie uzywaja smartfonikow. Nawigacja googlowa
    > jest genialna i przechodzi sama siebie -> widzi na biezaco gdzie sie korkuje
    > i automatycznie szuka jak najszybszych tras.

    Wez pod uwage termin. Gdybym jechal tydzien wczesniej to przejechal bym
    plynnie, niemal bez odjecia. Tak jecalem w tamta strone i w obu
    kierunkach jechalo sie bardzo plynnie. Dwie stowki mozna bylo popychac
    S7 niemal caly czas i dojechac w 4,5 godziny. W druga strone jak
    wracalem na A1 120 to bylo wszystko na poczatku trasy i oczywiscie
    koncentracja caly czas niemal na 100%.

    Pozdro.. TK

  • 106. Data: 2014-08-23 12:20:41
    Od: Maniek4 <r...@s...won>

    W dniu 2014-08-22 12:53, Kris pisze:

    > Tylko po co? Dobowe obniżanie/podwyższanie temp specjalnie nic nie daje.
    > Ale ok- jakiś to argument jest.

    Pozna wiosna np. czasami robi sie zimno na kilka dni. Ogrodnicy czy
    "cus". Moj sasiad po prostu wlacza kociol i za pol godziny ma cieplo.
    Jeden taki cykl starcza na dzien. Ja nawet nie podchodze do kotla, bo
    zanim zrobi sie cieplo to trzeba isc spac.

    > Skarpetki można powiesić i suszyć;)
    > Ja niestety mam na piętrze kalafiory i top był błąd wg mnie.
    > w drugim domu nie będzie żadnego nawet drabinek w łazienkach. Teraz mam drabinki w
    dwóch łazienkach i przez 6 lat nie wiem czy ze dwa razy je włączałem. Służą po prostu
    za wieszaki na ręczniki a włączać je nie włączam bo podłogówka w łazienkach
    wystarcza.

    Tez mam na gorze kalafiory i drabinke w lazience na dole. Z drabinki
    jestem zadowolony bo co prawda sluzy za wieszak na reczniki, ale dzieki
    temu zima znacznie szybciej schna. Drabinka skrecona na minimalny
    przeplyw. zamiast niej musial bym miec jakies dupne wieszaki na
    reczniki, ktore jak pamietam wiecznie z kolkami wylaza, a estetyczne tez
    tanie nie sa. Kalafiory w sypialniach tragedia nie sa. Maja swoje
    zalety, ale ze wzgledow estetycznych uzasadnienia w relacji do
    podlogowki nie maja. Czasem przydaje sie szybsze schlodzenie, czy
    nagrzanie pokojow dzieci. Z tym podlogowka sobie wogole nie radzi. Na
    dzis nie robil bym drugi raz kalafiorow na gorze.

    Pozdro.. TK

  • 107. Data: 2014-08-23 12:49:13
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Aug 2014 14:53:33 +0200, Maniek4

    > To moze na plaze? :-)

    Plaża w swoim czasie. ;)

    > Moskitiera ponizej 100 zyli na okno.

    Nie jest to estetyczne rozwiązanie.
    Z przymusu, tak.

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 108. Data: 2014-08-23 12:54:03
    Od: Myjk <m...@n...op.pl>

    Fri, 22 Aug 2014 06:21:09 -0700 (PDT), Kris

    > Bo obawy były żeś się udusił w domu bez went mech.

    ;P

    Ja żyję obecnie z WG i tragedii nie ma. W zimie, zwłaszcza jak są wiatry,
    strasznie ucieka ciepło. W lato z kolei nie chce zbytnio uciekać.

    > To raz a dwa że w domach z went mech nie wiadomo skąd
    > ale też komarzyska latają.

    Może niektórzy na filtrach oszczędzają
    albo dodatkowo grawitacyjnie wietrzą. ;)

    --
    Pozdor
    Myjk

  • 109. Data: 2014-08-23 21:40:51
    Od: janusz_k <J...@o...pl>

    W dniu 2014-08-22 17:10, Maniek4 pisze:

    > Nie wiem czemu, ale nie wpuszcza mnie interia od tygodnia. Zmienilem
    > serwer, ale postow np. Janusza K. nie widze. :-(
    Mnie też kiedyś interia przestała puszczać, teraz piszę news.aioe.org
    Spróbuj z niego, ja widzę wszystkie posty.

    --
    Pozdr

    Janusz_K

  • 110. Data: 2014-08-23 21:48:43
    Od: masti <g...@t...hell>

    janusz_k wrote:

    > Mnie też kiedyś interia przestała puszczać, teraz piszę news.aioe.org
    > Spróbuj z niego, ja widzę wszystkie posty.

    za to Ciebie nie widać na wielu serwerach :(

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?