  • Data: 2014-04-17 12:42:40
    Temat: Re: Przedłużacze ogrodowe
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu czwartek, 17 kwietnia 2014 12:28:16 UTC+2 użytkownik k...@g...com
    napisał:
    > Ten ze zdjęcia ma niewymienną wtyczkę i gniazdo. Wtyczki ani gniazda nie da się
    >rozkręcić.
    Są tez takie co się da i takie miałem ale mniesza o to
    >Jedyna metoda to obcięcie i założenie innych. Jak produkują z dwoma żyłami to >i
    produkują z trzema.
    Pewnie masz racje
    Ale dlaczego do kabla z dwiema żyłami zakładają wtyczki jak do trzyżyłowego?

    > Niedawno kupowałem taki przedłużacz i na półce obok siebie leżały takie co >miały
    na opakowaniu wydrukowane że mają dwie żyły i takie co mają trzy żyły. >Te z trzema
    żyłami miały takie wtyczki i gniazda jak na zdjęciu i były >droższe. Kupiłem dwu
    żyłowy i trochę się zdziwiłem bo na opakowaniu >nadrukowane że wyprodukowane w
    Polsce.
    Nie pamiętam co miały na opakowaniu nadrukowane te moje przedłużacze. Nie pamiętam
    tez producenta. Ale skoro miały wtyczkę i gniazdo jak do 3żył to byłem pewien że maja
    3 żyły. a tu dupa blada.
    Kurcze Kiki okna plastykowe rozcinał żeby sprawdzić czy wzmocnienia producent dał
    prawidłowe. I okazało się że nie było wzmocnień a być powinny.
    To teraz jak przedłużacz będę 3 zyłowy kupował to muszę rozciąć/rozkręcić i sprawdzić
    czy są 3 żyły;)