  • 11. Data: 2009-03-28 09:00:38
    Temat: Re: Przewody przez zetke
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości
    news:gqkosp$irl$1@nemesis.news.neostrada.pl...

    > Jak to sie bardziej fachowo nazywa?

    > Lata 70 :)

    Jeszcze jeden pomysl - spirala taka do udrazniania kanalizacji, pewnie
    latwiej porzyczyc.

  • 12. Data: 2009-03-28 09:22:49
    Od: "tornad" <t...@o...net>

    > jednej strony zetki, a z drugiej porządny odkurzacz. I jakaś ściera do
    > uszczelnienia kratki naokoło ssawki odkurzacza. Albo "ssawka gigant"
    > zrobiona z plastikowego kubełka takiej średnicy, żeby całą kratkę obejmował.
    > Gałganek nie za duży, żeby się nie zakleszczył. I nie ma siły, żeby nie
    > przeszło.
    >
    > J.
    Bardzo dobry pomysl to samo mialem zaproponowac, tyle, ze zamiast galgana
    jednego, uzylbym nadmuchiwanego balonika. I dodatkowo mocnego wentylatora.
    Balonik nalezy nadmuchac za kratka i tylko tyle ile trzeba, aby byl miekki i
    po zetknieciu z murem, jak ta rura - nie pekal. Zreszta jak peknie to sie go z
    powrotem wyciagnie, moze za trzecim razem sie uda.
    Pzdr.

  • 13. Data: 2009-03-28 09:54:19
    Od: RudeBoy <g.kopec@SPAM_BLOKdobaku.pl>

    Osadnik pisze:

    > Jak to sie bardziej fachowo nazywa?

    Jak ja to kupowałem jakiś czas temu to się zwało to "sonda do
    prowadzenia instalacji" :)

    Szukaj tego bo to rozwiązanie dla Ciebie.

    --
    RudeBoy Selecta
    Bless...

  • 14. Data: 2009-03-28 10:11:16
    Od: Osadnik <o...@w...pl>

    Jarek P. pisze:

> [...]
    > zrobiona z plastikowego kubełka takiej średnicy, żeby całą kratkę
    > obejmował. Gałganek nie za duży, żeby się nie zakleszczył. I nie ma

    Testowałem i nitka jak przeszła to sie o coś zaczepiła i rwała przy
    pociągnięciu. ?poza tym ssawa działa żenująco - bo średnica duża i
    takiego powiewu nie było a nitka co i rusz sie o coś zaczepiała.

    Natomiast na przez peszel ma inny patent - nazywa się to kabel
    koncentryczny z odpowiednio zakończonym oble końcem. odrobina siły i
    kręcenia i włazi w każdy peszel. nawet taki gdzie promień łuku mam 15cm:)

  • 15. Data: 2009-03-28 10:14:17
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    > Testowałem i nitka jak przeszła to sie o coś zaczepiła i rwała przy
    > pociągnięciu. ?

    Za słaba nitka?
    Kup kłębek sznurka "do żaluzji", przyda się do mnóstwa innych rzeczy w domu,
    a tego tak łatwo nie zerwiesz.

    J.

  • 16. Data: 2009-03-28 13:45:36
    Od: "adi" <a...@g...com>

    a może np drut o średnicy 1 mm

  • 17. Data: 2009-03-28 17:30:58
    Od: "Jarek P." <jarek[kropka]p@gazeta.pl>

    Użytkownik "adi" <a...@g...com> napisał w wiadomości
    >a może np drut o średnicy 1 mm

    Ten sie raczej nie zegnie na zakrętach ciągnięty jedynie przez ssanie
    odkurzacza (czy dmuch wentylatora)

    J.

  • 18. Data: 2009-03-29 19:52:38
    Od: "Jacek \"Plumpi\"" <p...@w...pl>

    Użytkownik "Osadnik" <o...@w...pl> napisał w wiadomości

    > Jak to sie bardziej fachowo nazywa?

    Stalka

  • 19. Data: 2009-03-30 09:45:00
    Od: Rafal <r...@o...pl>

    Osadnik pisze:
> [...]
    > kotłowni - tzw. "zetkę".
    >
    > Problem jest taki ze nie znam dokładnego jej przebiegu, ścianki wewnątrz
    > są dość chropowate, po obu stornach wmurowane kratki metalowe wiec
    > ograniczona możliwość manewru.
    >
    > a kształt ma taki jak na rysunku (wybadałem co nie co)
    >
    > http://img19.imageshack.us/my.php?image=zetka.gif
    >
    > I jak tu teraz przepchnąć przewód UTP który zawija sie i skręca z każdej
    > strony?
    > Najlepiej by dać na końcu coś małego i bardzo ciężkiego ale jak tu
    > pokonać te zakręty na których wszystko sie zwija?

    A ja polecam linkę stalową.
    Trzeba tylko doświadczalnie dobrać średnicę co by zbyt wiotka nie była,
    a na zakrętach się dobrze składała.

    Poza tym ja warunki pozwolą to można kota wpuścić, dodatkowo przeczyści
    kanał:)

    Pozdrawiam
    Rafał