  • Data: 2019-05-15 16:19:45
    Temat: Re: Randap
    Od: Kris <k...@g...com> szukaj wiadomości tego autora

    W dniu środa, 15 maja 2019 15:52:20 UTC+2 użytkownik s...@g...com napisał:

    > To ze nie widać nie znaczy ze nie opryskują.
    Nie opryskują na kilka dni przed zbiorami.
    To by było widać. Na wiosce ponad ćwierć wieku mieszkałem i potrafię zauważyc jak cos
    świeżo po polu jechało. Bambry mają drogie maszyny ale póki co samolotami jeszcze
    oprysków nie robią. Dawny PGR w sąsiedniej wiosce robił ale to lata temu kukurużnika
    mieli

    >A na wiosne widzisz?

    Widzę. Często widzę
    Wieczorami i nocą najczęściej to robią żeby pszczółek nie krzywdzić;)

    >Ja nie, a wiem ze opryski robia.

    Bo robią opryski. tego nie neguje+
    Wylewają tez gnojowice z szamb na pola i gnój od krów, świń i co tam jeszcze
    hodują(ten najczęściej pod ziemniaki własnie)
    Ale nigdy nie widziałem tu w okolicy żeby pryskali czymkolwiek chwile przed zbiorami
    Mam też tu dużo znajomych rolników a jeden z nich który specjalizuje się w uprawie
    ziemniaka wynajmuje od nas stodoły i pomieszczenia gospodarcze które dostaliśmy w
    spadku po zmarłym krewnym rolniku
    I trzyma tam między innymi opryskiwacz. I na 100% w tym wypadku nie pryska ziemniaków
    przed samymi wykopkami.