    From: Sierp <s...@n...netgrr>
    Newsgroups: pl.rec.dom
    Subject: Re: Ręcznik z mikrofibry
    Date: Sun, 21 Feb 2010 14:44:48 +0100

    Jacek Midura pisze:
    > poszukuję ręcznika, który możliwie delikatnie obchodzi się ze skórą.
    > Trafiłem (w sklepach ze sprzętem turystycznym) na oferty ręczników z
    > mikrofibry. Jako że są dość drogie chciałem zapytać, czy są jacyś
    > użytkownicy takich wynalazków i jaką mają o nich opinię?
    > Szczególnie mnie interesuje, czy nadają się do codziennego używania, czy
    > regularne pranie nie powoduje że tracą reklamowane właściwości (szybkie
    > schnięcie itd.)?
    > Ew. jakie marki są godne polecenia albo jakich unikać?

    Uzywalem takich na wycieczce w rejony gdzie liczyla sie waga bagazu :-)
    Generalnie fajna sprawa, ale po pierwsze nie wycieraja tak idealnie (tz
    na skorze nie ma wody, ale jest troche wilgotna) a po drugie sa srednio
    przyjemne w dotyku jak juz sie troche zwilza.
    Dosc szybko schna, ale jak nie wyschna a chcesz ich uzyc ponownie -
    jakos dla mnie byla to mala przyjemnosc :-)

    Pralem kilka razy, i dzialaja raczej caly czas tak samo, ale do
    codziennego uzytkowania bym ich nie wybral

    Sierp