    From: ToMasz <t...@p...fm.com.pl>
    Newsgroups: pl.misc.budowanie
    Subject: Re: Ściany zelbet vs porotherm
    Date: Sun, 18 Feb 2018 20:48:07 +0100

    W dniu 18.02.2018 o 20:36, m...@g...com pisze:

    > Wiem i zgadzam się. Po drugiej stronie jest kwestia czasu budowy, samej chęci
    budowy i bliskości miasta.

    > Tu wspominam o ofertach w podobnej lokalizacji, różnych cenach ale odmiennym
    wykonaniu. Na posiadaniu domu jednorodzinnego najmniej mi zależy, na wyjściu z bloku
    - tak.
    z kontekstu (50cm od sąsiadów) wnioskuje że Ci sąsiedzi blokowi zaszli
    za skórę? No to w szeregu domków będziesz miał to samo, z wyjątkiem
    skakania po suficie. jak ktoś bęzie kosił trawę - też się nie wyśpisz.
    nie sprawdzałem, ale wiercenie dziur też będziesz słyszał. cięższe
    materiały będą lepiej tłumiły pewne hałasy, drgania, cieńsze poradzą
    sobie z innymi. to loteria. a pytasz o jeden mały szczegół, który ma
    swoje wady i zalety. natomiast w niewielkim stopniu wpływa na całość.

    > Może moje pytanie nie pasuje do grupy, jeśli tak to przepraszam, ale polecono mi ją
    ze względu na fachowców ją czytających. Oczywiście samodzielnie też szukam odpowiedzi
    na pytania.

    grupa dobra, ale napisz coś więcej.

    ToMasz

    Ps Na Twoim miejscu, wytrzymałbym jeszcze trochę w bloku i budował sam.
    albo kupił mieszkanie gdzie indziej. mnie się udało.