  • 41. Data: 2013-04-13 12:14:09
    Temat: Re: Sk***syny z Taurona
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Fri, 12 Apr 2013 23:53:23 -0700 (PDT), Kamil Serafin napisał(a):

    > przy czym suma czasu
    > trwania wszystkich przerw jednorazowych w ciągu roku nie może
    > przekroczyć 35 godzin w przypadku przerw planowanych i 48 godzin w
    > przypadku przerw nieplanowanych.

    Suma zaplanowanych u mnie na przyszly tydzien przerw to 54 godziny. O ile
    cos jeszcze pamietam z matmy, 54 > 35.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 42. Data: 2013-04-13 12:15:23
    Od: "Grzegorz" <n...@g...pl>

    > Transformator by pass? Gratuluje inwencji.

    A jednak...
    U mnie z okazji remontu trafostacji (i remontu wszystkiego co się nadarzyło
    przy okazji remontu tej trafostacji) na wielkiej platformie został
    przywieziony
    transformator mobilny. Był na metalowych płozach z prymitywnym zadaszeniem
    i ogrodzony budowlanym parkanem.
    Ale działał !,
    Podłączony pajęczyną kabli.
    Wewnątrz trafostacji i w najbliższej okolicy energetycy robili spokojnie
    swoje.
    Zostało to to nawet na weekend.
    Pozbierali się po robocie równie szybko jak przy rozpoczęciu.
    g.

  • 43. Data: 2013-04-13 12:27:31
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Pawel O'Pajak" <o...@i...pl> napisał w wiadomości

    > Powitanko,

    > Mowa byla o slupach.

    No tak. Ale ja ogolnie.

    > Z trafem tez nie widze problemu, przelaczenie z 1 na 2 od kilku do
    > kilkunastu min.

    Nawet jesli wkladaja nowy transformator do starego budynku?

    > Oczywiscie jesli sie nie ma w dupie klienta. Tam, gdzie klientem jest duza
    > firma z zapewne dobrymi prawnikami, da sie takie rzeczy robic tak, ze
    > nawet swiatlo nie przygaslo.

    Duzy klient ma ZUPELNIE inna umowe niz maly. Sprawdzic czy nie idiota.

    > Widzialem, pojecie jakies o elektryce mam, ale nie wiem jak to zrobili, a
    > zasilanie duzego biurowca to z pewnoscia wiecej niz niejedno osiedle.

    Proste - wstawili pierdyliard upsow.

  • 44. Data: 2013-04-13 12:39:03
    Od: "Ghost" <g...@e...pl>

    Użytkownik "Grzegorz" <n...@g...pl> napisał w wiadomości

> [...]
    > swoje.
    > Zostało to to nawet na weekend.
    > Pozbierali się po robocie równie szybko jak przy rozpoczęciu.

    Mialem na mysli wymiane, nie remont.

  • 45. Data: 2013-04-13 14:25:48
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Apr 2013 01:47:24 +0200 osobnik zwany Marek Dyjor
    napisał:

    > tylko że na umowy nie masz raczej wpływu chyba, że jesteś kimś co
    > najmniej zbliżonym wielkością do dostawcy energii, pomiedzmy z
    > dokłądnością do rzedu wielkości.

    to musisz się zabezpieczyć inaczej. albo nie. Opcja zaniechania też jest
    opcją. wszystko zalezy od ryzyka.

    --
    mst <at> gazeta <.> pl
    "-Mam lęk gruntu! -Chyba wysokości?

  • 46. Data: 2013-04-13 14:53:34
    Od: Jawi <t...@p...pl>

    W dniu 2013-04-12 23:39, Maciek pisze:

    > Zdaje sie, ze nie masz nic ciekawego do powiedzenia, wiec po cholere
    > generujesz szum?

    A co Ty generujesz za wyjątkiem pomysłów by wyłączać zasilanie w
    weekendy czy w nocy?

  • 47. Data: 2013-04-13 15:27:53
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Apr 2013 12:27:31 +0200 osobnik zwany Ghost napisał:

    > Proste - wstawili pierdyliard upsow.

    a jak je podłączyli pod napięciem? to nie tak się robi. Jeśli budynek
    jest porządny to ma podłączenie pod generator mobilny. I nie jest to tak,
    że robi się to bezprzerwowo chyba, że ma odpowiedni przelacznik

  • 48. Data: 2013-04-13 15:28:39
    Od: masti <g...@t...hell>

    35 nie zaplanowanych a faktycznych

  • 49. Data: 2013-04-13 15:34:34
    Od: Maciek <d...@p...onet.pl>

    Dnia Sat, 13 Apr 2013 13:28:39 +0000 (UTC), masti napisał(a):

    > 35 nie zaplanowanych a faktycznych

    A wydaje Ci sie, ze wolno im chocby PLANOWAC wylaczenie na niezgodna z
    przepisami/umowami liczbe godzin? Nie sadze.

    --
    Maciek

    Karkulowsiał zwartusiał
    Ratuwsianku Maciuwsio

  • 50. Data: 2013-04-13 15:59:22
    Od: masti <g...@t...hell>

    Dnia pięknego Sat, 13 Apr 2013 15:34:34 +0200 osobnik zwany Maciek
    napisał:

    > A wydaje Ci sie, ze wolno im chocby PLANOWAC wylaczenie na niezgodna z
    > przepisami/umowami liczbe godzin? Nie sadze.

    ale ty umiesz czytać? Nigdzie nie napisałi, że tyle czasu nie będzie.
    tylko, ze w tych godzinach może nie być. To jest normalne przy
    planowaniu prac.